بهترین دکتر شقاق در تهران

بهترین دکتر شقاق در تهران

بهترین دکتر شقاق در تهران

برای مشاهده عکس شقاق مقعدی کلیک کنید.

دنبال بهترین دکتر شقاق در تهران می گردید؟ پست ارایه شده با ارایه مشخصه های بهترین پزشک شقاق در تهران به شما در این زمینه کمک خواهد کرد تا بهترین دکتر شقاق را برای درمان از میان بهترین پزشکان شقاق در تهران انتخاب کنید. در ادامه ابتدا توضیحاتی در مورد بیماری شقاق یا فیشر مقعدی می دهیم :

شقاق مقعدی یا فیشر (anal fissure) چیست؟
شقاق مقعدی (تصاویر مجاور را ببینید) یک شکاف دردناک یا یک پارگی خطی در کانال دیستال مقعدی می باشد. در ابتدای بیماری معمولاً تنها اپیتلیوم درگیر می شود و در ادامه با گذشت زمان ضخامت کامل مخاط مقعد را در بر می گیرد. مطالعات متعددی نشان داده اند که بر خلاف برخی بیماری های مقعدی که در آقایان یا خانم ها شایع تر است، فراوانی بروز شقاق مقعدی در زن و مرد مشابه هم می باشد. شقاق مقعدی عموما در افراد جوان و میانسال رخ می دهند.

شکست درمان دارویی در فرایند درمان شقاق مقعدی نشانه ای برای انتخاب درمان جراحی می باشد که لیزر شقاق در تهران یکی از بهترین شیوه های درمان شقاق مقعدی در این مرحله از بیماری است. تلاش های مستمر زیادی جهت یافتن درمان های پزشکی دیگر برای درمان شقاق مقعدی صورت گرفته است ولی در هر حال فعلا لیزر شقاق در تهران از جمله بهترین سبک های درمان شقاق در تهران و سایر شهرها می باشد.

توجه کنید که اطلاعات ارایه شده صرفا جنبه آشنایی دارد و برای درمان حتما به مراکز اختلالات گوارشی و همچنین آبسه مقعدی، درد رکتوم و خونریزی رکتوم باید مراجعه کرد.

 

برای اینکه بهترین دکتر شقاق در تهران را برای درمان برگزینید، مسلما توجه به میزان رضایتمندی بیماران از آن پزشک مورد نظر، به شما در انتخاب بهترین پزشک شقاق در تهران کمک خواهد کرد. وقتی تعداد مراجعه کنندگان یک پزشک بالا باشد، حتما تجربه زیادی در زمینه مربوطه کسب کرده است و همین تجربه عملی، به شما در انتخاب بهترین پزشک شقاق در تهران کمک خواهد کرد. دکتر قمری با تجربه بیش از 20 هزار جراحی سرپایی در زمینه بیماری های مقعدی مسلما تجربه بالایی در درمان بیماران دچار به مشکلات مقعدی من جمله شقاق مقعدی دارند و از این حیث ایشان جزو بهترین پزشکان شقاق در تهران می باشند.

مساله بعدی تشخیص صحیح و انتخاب درمان صحیح می باشد. توجه کنید که همه بیماران مراجعه کننده بابت مشکلات مقعدی نیاز به جراحی ندارند و در ضمن تعلل در انتخاب جراحی نیز خود می تواند به وخامت بیشتر بیماری در بیماران دارای شرایط بد منجر شود. پس بهترین دکتر شقاق در تهران در ابتدا باید سریع بیماری شقاق مقعدی را تشخیص دهد و سپس روش درمانی مناسب را انتخاب کند. عموم بیمارانی که به دکتر قمری بابت مشکل شقاق مقعدی مراجعه می کنند، خواهان جراحی لیزر شقاق (بابت معروفیت ایشان در این زمینه ) هستند. دکتر قمری با اینکه یک متخصص جراح عمومی و کولورکتال هستند و تجربه عمل های جراحی متفاوتی بدون لیزر هم داشته اند عموما لیزر شقاق در تهران را به بیمارانی که تشخیص جراحی داده اند پیشنهاد می کنند که علت این امر مزایای این روش نوین جراحی می باشد.

لیزر شقاق در تهران توسط دکتر قمری به صورت سرپایی و تک جلسه ای انجام می شود و نیازی به بیهوشی عمومی هم ندارد که این مزیت باعث شده بیماران از سایر شهرها نیز به مطب دکتر قمری برای لیزر شقاق در تهران مراجعه کنند. ولی این مساله تنها دلیل ارجحیت این مدل جراحی نیست. در حقیقت این شیوه درمانی مزایای زیادی برای بیمار به ارمغان می آورد که می توان به موارد زیر اشاره داشت:

کاهش نگرانی بیمار من باب استفاده از تیغ جراحی

درمان فوری و سریع شقاق مقعدی به گونه ای که عموما 20 دقیقه عمل جراحی با لیزر طول خواهد کشید

عدم نیاز به بیهوشی

بازگشت سریع بیمار به محیط کار و زندگی شخصی

پیشگیری از عفونت و تورم ناشی از استفاده از تیغ جراحی

درد کمتر نسبت به سبک جراحی سنتی

بهترین پزشک شقاق در تهران

اگر به بیماری های مقعدی من جمله شقاق مقعدی دچار هستید، خجالت از مطرح کردن بیماری و ترس از درد و …. را کنار بگذارید. دکتر قمری که یکی از بهترین مراکز لیزر شقاق در تهران را دارند، خود نیز جزو بهترین پزشکان شقاق در تهران هستند و با استفاده از دستگاه لیزر co2 و با کمک لیزر درمانی ب شما کمک خواهند کرد تا در کمترین بازه زمانی و با رویکرد درمانی ایمن بیماری خود را معالجه نمایید. ما در این پست مشخصه هایی از بهترین دکتر شقاق در تهران را ارایه نموده ایم تا شما به کمک آن بتوایند از میان تمام مراکزی که خود را دارنده بهترین دکتر شقاق در تهران می دانند، یکی را انتخاب کنید. 

بهترین دکتر شقاق در تهران

مشخصه های بهترین پزشک شقاق مقعدیتجربه بالا در درمان بیماران دچار شقاق مقعدی و توانایی کار با آخرین فناوری های مدرن برای درمان شقاق مقعدی
داشتن تخصص علمی مرتبطدکتر قمری تخصص جراحی (روده بزرگ و کولورکتال) دارند و درمان انواع بیماری‌های مقعدی را خصوصا با لیزر انجام می دهند.
بهترین دکتر شقاق در تهراندکتر عبدالرحیم قمری
شماره مطب دکتر قمریتلفن دفتر ۸۸۳۳۹۳۱۷-۰۲۱ و تلفن موبایل ۰۹۰۳۱۲۵۲۲۹۵
استفاده از رویکرد های درمانی نوین و مطمئن توسط بهترین پزشک شقاق در تهراندکتر قمری تخصص بالایی در درمان بیماران شقاق مقعدی با لیزر دارند و در این زمینه آوازه بالایی در تهران دارند.