عکس شقاق مقعدی

عکس شقاق مقعدی که همان عکس فیشر است، می تواند به شناخت بیشتر شما از این بیماری کمک کند و ما در این پست ضمن توضیح مختری در مورد چیستی شقاق مقعدی، قصد ارایه تصاویر واضح از شقاق مقعدی نیز داریم تا درک درستی به شما مخاطبان در اینباره ارایه دهیم: 

شقاق مقعدی چیست و تصویر شقاق مقعدی چه کمکی در تشخیص این بیماری به ما می کند؟ شقاق مقعدی یک پارگی کوچک در پوشش مجرای مقعد می باشد که می تواند باعث ناراحتی، درد و خونریزی در حین اجابت مزاج شود . همانطور که می بینید تصویر واضح شقاق مقعدی در عکس مشاهده می شود و تفاوت آن با فیستول مقعدی در این تصویر فیشر کاملا مشخص است . در کل دو نوع شقاق مقعدی وجود دارد: شقاق مقعدی حاد و شقاق مقعدی مزمن . شقاق مقعدی حاد معمولاً در اثر ضربه به کانال مقعد، مانند دفع مدفوع بزرگ ایجاد می شود. این نوع شقاق مقعدی معمولا در عرض چند هفته با برخی پمادها، داروها و داروهای خانگی قابل درمان است. شقاق مزمن مقعدی پارگی هایی هستند که بیش از شش هفته باقی می مانند. شقاق مقعدی مزمن اغلب با شرایط زمینه ای مانند بیماری التهابی روده یا عفونت های مقاربتی ارتباط دارد. شقاق مزمن با جراحی بهتر درمان می شود. در ادامه با به ارایه تصاویر مختلفی می پردازیم که مشتمل بر عکس واضح از شقاق مقعدی (عکس فیشر)، عکس شقاق مقعدی خفیف، عکس شقاق مقعدی حاد و عکس شقاق مقعدی مزمن می باشد.

در اینجا سه عکس واضح از شقاق مقعدی برای شما ارایه شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک پارگی کوچک در پوشش مجرای مقعدی در هر یک از این 3 تصویر دیده می شود که همان فیشر یا شقاق مقعدی می باشد. با کمک این تصاویر واضح شقاق مقعدی شما به راحتی می توانید فرق این بیماری با هموروئید ، فیستول و کیست مویی را متوجه شوید. در ادامه تصاویر واضح دیگری از شقاق مقعدی ارایه می گردد.

در تصاویر ارایه شده در این عکس چند عکس از شقاق مقعدی به صورت واقعی و گرافیکی ارایه شده است تا با کمک این تصاویر شقاق مقعدی واضح متوجه ناحیه درگیری و نوع درگیری این بیماری شوید.

در این تصویر از شقاق مقعدی وضعیت ناحیه درگیر بیمار مبتلا به شقاق مقعدی با بزرگنمایی نشان داده شده است که به وضوح با دیدن آن می توانید فرق شقاق مقعدی با فیستول و یا سایر بیماری های مقعدی را متوجه شوید.

در این عکس واضح شقاق مقعدی به راحتی می توانید پارگی کوچک موجود در پوشش مجرای مقعدی را مشاهده کنید .

در کل ما در این پست سعی کردیم با ارایه عکس شقاق مقعدی حاد، عکس شقاق مقعدی مزمن، عکس فیشر و سایر موارد مربوط به شقاق مقعدی اطلاعاتی تکمیلی به شما ارایه دهیم تا در این زمینه به راحتی بتوانید فرق بین فیشر با هموروئید و فیستول مقعدی را با کمک تصاویر واضح ارایه شده از شقاق مقعدی متوجه شوید.