بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران

لیزر هموروئید در تهرانسر | لیزر فیستول در تهرانسر | لیزر شقاق در تهرانسر – هموروئید یک بیماری در مجرای مقعدی است که سالانه عده بسیاری از مردم بابت مشکلات مربوط بدان از اقصی نقاط ایران و تهران به مطب دکتر قمری مراجعه می کنند. این بیماری بابت ایجاد مشکلاتی در وریدهای ناحیه مقعد رخ می دهد که در ادامه توضیحاتی پیرامون آن ارایه می دهیم. در این بیماری وریدهای ناحیه مقعدی در بیمار متورم شده و خون در آنها راکد می شود که همین مساله باعث ایجاد ناراحتی در هنگام دفع مدفوع توسط بیماران مبتلا به این عارضه می شود. بارزترین علائم بیماری هموروئید، خونریزی و درد در زمان دفع مدفوع است. برای اکثر بیماران مبتلا به بیماری هموروئید، نشستن یا ایستادن به یک کار خسته کننده تبدیل می شود.اگر برای درمان هموروئید با لیزر در شهرک تهرانسر به دنبال یک مطب مطمئن می باشید ، مطب دکتر قمری بهترین گزینه برای درمان سریع و فوری بیماری شما به صورت کامل می باشد . روزانه عده بسیاری از بیماران از اقصی نقاط ایران و حتی خارج از ایران به مطب دکتر قمری بابت درمان هموروئید با لیزر در تهران مراجعه می کنند و خشنودیم که عموما تمام بیماران خاطره خوبی از سبک درمانی ایشان دارند و برای گواه این مساله نیز ما ارشیوی از تعدادی از بیماران که در مطب دکتر قمری به مداوای بیماری های مقعدی خود اقدام کرده اند ارایه کرده ایم ، که به شما در انتخاب بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران کمک خواهد کرد. افتخار ما انتخاب مطب ما به عنوان بهترین مرکز لیزر هموروئید در تهران توسط بیماران است.

ایجاد مشکلات بواسیر یا هموروئید در افراد غیر معمول نیست زیرا تعدادی از عوامل باعث ایجاد این وضعیت می شوند. به طور کلی، مشکلات بواسیر به خودی خود با بهبودی بدن از بین می رود، اما برخی از افراد ممکن است برای درمان این عارضه نیاز به مراقبت های پزشکی داشته باشند. اگر شما از این مشکل رنج می برید یا کسی را می شناسید که از مشکلات بواسیر رنج می برد، به خواندن این مطلب ادامه دهید. در اینجا، ما یک مرور کلی از انواع روش های پیشگیری و درمان آن ارایه خواهیم کرد:

انواع گریدهای بیماری هموروئید :

گرید 1

هیچ علامتی وجود ندارد و پیشرفت هموروئید به بیرون از مقعد نمی انجامد.
گرید 2
توده بواسیر ممکن است گهگاه از مقعد پرولاپس شود (بیرون بیفتند) اما می تواند بدون هیچ دخالتی به عقب برگردد.
گرید 3
توده های بواسیر افتادگی می کنند و برای بازگشت نیاز به مداخله دستی دارند.
گرید 4
توده های بواسیر خارج از مقعد پرولاپس می شوند و حتی پس از مداخله دستی نیز نمی توان به داخل آن بازگرداند.

جهت لیزر هموروئید در شهرک تهرانسر ، لیزر شقاق در شهرک تهرانسر ، درمان هموروئید با لیزر در شهرک تهرانسر با همکاران ما تماس بگیرد. دکتر قمری به عنوان بهترین جراح کولورکتال در شهرک تهرانسر ، انجام انواع عملهای مقعدی را انجام می دهند.

اگر در شهرک تهرانسر زندگی می کنید و دنبال یک مرکز لیزر هموروئید در شهرک تهرانسر | لیزر شقاق در شهرک تهرانسر هستید یا اینکه به دنبال درمان هموروئید با لیزر در شهرک تهرانسر، درمان فیستول با لیزر در شهرک تهرانسر تهران، درمان شقاق با لیزر در شهرک تهرانسر و لیزر کیست مویی در شهرک تهرانسر هستید ما مطب دکتر قمری را برای درمان کیست مویی در شهرک تهرانسر | درمان کیست مویی با لیزر در شهرک تهرانسر | لیزر کیست مویی در شهرک تهرانسر | لیزر فیستول در شهرک تهرانسر معرفی می کنیم. مطب دکتر قمری به عنوان کلینیک لیزر بواسیر در شهرک تهرانسر | درمان بواسیر با لیزر در شهرک تهرانسر | درمان بواسیر با لیزر در شهرک تهرانسر مطرح می باشد و ایشان به عنوان بهترین جراح کولورکتال در شهرک تهرانسر تهران و سایر نواحی تهران مطالب مختلفی در سایت برای آگاهی بیشتر شما از این بیماری فراهم کرده اند. اگر بدنبال بیمارستان لیزر هموروئید در شهرک تهرانسر هستید کمی تامل کنید و ادامه مطالب را بخوانید.

علائم هموروئید
اگرچه ممکن است علائم التهاب هموروئید از فردی به فرد دیگر کمی متفاوت باشد، ولی برخی از علائم رایج آن در اینجا بیان شده است:

خون قرمز روشن مخلوط با مدفوع، در توالت بعد از مدفوع، یا روی دستمال توالت بعد از پاک کردن مقعد
توده های متورم (گاهی سفت) در داخل و/یا اطراف مقعد شما
درد، خارش و سوزش در داخل و/یا اطراف مقعد شما
احساس می کنید بعد از اتمام اجابت مزاج هنوز هم نیاز به اجابت مزاج دارید
پس از پاک کردن مقعد، مخاط در لباس زیر یا روی دستمال توالت وجود دارد
گاهی اوقات علائم هموروئید ممکن است شبیه علائم سایر مشکلات سلامتی باشد. اگر در این باره دچار ابهام و شک هستید، باید با پزشک خود مشورت کنید.

علل به وجود آمدن مشکل هموروئید در زیر برخی از شایع ترین علل ایجاد هموروئید ارایه شده است:

یبوست یا اسهال طولانی مدت بارداری کهنسالی و پیری زور زدن (فشار بیش از حد سخت) در طول اجابت مزاج

ریسک فاکتورها
عوامل خاصی وجود دارد که احتمال ابتلا به مشکلات هموروئیدی را افزایش می دهد، مانند:

بارداری
نشستن زیاد در توالت
چاقی
سن بین 45 تا 65 سال
سابقه خانوادگی بروز هموروئید یا بواسیر
وزنه برداری سنگین

عوارض هموروئید معمول و زیاد مرسوم نیست اما می تواند شامل موارد زیر باشد:

کم خونی
اگرچه نادر است، اما از دست دادن شدید خون به دلیل هموروئید می تواند باعث کم خونی شود.
هموروئید خفه شده
در صورتی که خون رسانی به هموروئید داخلی قطع شود، ممکن است هموروئید خفه شود که می تواند منجر به درد قابل توجهی شود.
ترومبوز (لخته شدن خون در هموروئید)
لخته شدن خون در یک هموروئید می تواند جریان خون را متوقف کند و می تواند بسیار دردناک باشد و برای از بین بردن پیشرفت آن به مداخله پزشکی نیاز است.
فیستول مقعدی
این یک تونل عفونی بین پوست و مقعد است.

چه زمانی باید با پزشک مشورت کرد؟

معمولاً توده های هموروئید بدون نیاز به مداخله پزشکی بهبود می یابند و نیازی به مراقبت پزشکی ندارند، اما گاهی اوقات ممکن است به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشید. مشاهده خون در مدفوع می‌تواند نشانه‌ای از سایر بیماری‌های مرتبط با دستگاه گوارش (مانند سرطان کولورکتال) باشد. بنابراین، مهم است که به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مراجعه کنید تا از هر گونه عارضه سلامتی شدید و/یا هر گونه اتفاق ناگوار جلوگیری کنید.

برای تشخیص دقیق بیماری خود، ممکن است لازم باشد معاینات زیر را انجام دهید:

معاینات فیزیکی برای بررسی مقعد و راست روده شما برای هر گونه علائم هموروئید با معاینه دیجیتال رکتوم (DRE)
آنوسکوپی با استفاده از یک لوله توخالی و روشن برای بررسی هموروئید داخلی
کولونوسکوپی که برای بررسی طول کامل روده بزرگ انجام می شود

لیزر هموروئید در شهرک تهرانسر | لیزر شقاق در شهرک تهرانسر | درمان هموروئید با لیزر در شهرک تهرانسر | درمان فیستول با لیزر در شهرک تهرانسر تهران | درمان شقاق با لیزر در شهرک تهرانسر | لیزر کیست مویی در شهرک تهرانسر | درمان کیست مویی در شهرک تهرانسر | درمان کیست مویی با لیزر در شهرک تهرانسر | لیزر کیست مویی در شهرک تهرانسر | لیزر فیستول در شهرک تهرانسر | کلینیک لیزر بواسیر در شهرک تهرانسر | درمان بواسیر با لیزر در شهرک تهرانسر | درمان بواسیر با لیزر در شهرک تهرانسر | بهترین جراح کولورکتال در شهرک تهرانسر 

پیشگیری از هموروئید
شما می توانید با انجام اقدامات زیر از ایجاد مشکل هموروئید جلوگیری کرده و خطر ابتلا به مشکلات هموروئید را کاهش دهید:

داشتن یک رژیم غذایی متعادل سالم با مقدار کافی فیبر و آب
محدود کردن مدت زمانی که صرف اجابت مزاج می کنید
اجتناب از فشار دادن بیش از حد در هنگام اجابت مزاج
مدیریت یبوست مزمن
حفظ وزن سالم
پرهیز از بلند کردن اجسام سنگین
داشتن یک زندگی فعال فیزیکی

درمان فیستول با لیزر در شهرک تهرانسر تهران | درمان شقاق با لیزر در شهرک تهرانسر | لیزر کیست مویی در شهرک تهرانسر | درمان کیست مویی در شهرک تهرانسر از جمله دیگر خدمات مطب دکتر قمری می باشد. درمان کیست مویی با لیزر در شهرک تهرانسر | و مزایایی که لیزر کیست مویی نسبت به عمل های مرسوم دارد شما را به لیزر کیست مویی در شهرک تهرانسر سوق می دهد و شما می توانید تجربه این عمل را در شهرک تهرانسر در مطب دکتر قمری داشته باشید. 

درمان هموروئید
اگر تشخیص داده شد که مبتلا به هموروئید هستید، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما یک برنامه مراقبت سفارشی با در نظر گرفتن عوامل مهم برای شما ایجاد می کند. عوامل در نظر گرفته شده ممکن است شامل موارد زیر باشد:

سن، سابقه پزشکی و سلامت کلی
شدت وضعیت
نوع هموروئید (داخلی، خارجی یا هر دو)
پاسخ به برخی داروها، درمان ها و درمان ها
سبک زندگی و سطح راحتی

درمان با هدف کاهش علائم احتمالاً شامل موارد زیر است:

استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم
پماد یا دارو برای هموروئید
افزایش مصرف مایعات و فیبر یا مصرف نرم کننده های مدفوع یا مکمل های فیبر
نشستن در آب ساده یا گرم در وان حمام

بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران – بهترین مرکز لیزر هموروئید در تهران – بهترین مرکز لیزر بواسیر در تهران – بهترین مرکز درمان بواسیر با لیزر در تهران

علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است به کمک های پزشکی اضافی (مانند جراحی) برای برداشتن بواسیر یا تخلیه آنها نیاز داشته باشند، از جمله موارد زیر:

بستن نوار لاستیکی برای برداشتن هموروئید
اسکلروتراپی برای کوچک کردن هموروئید
انعقاد الکتریکی برای سوزاندن بافت هموروئید
هموروئیدکتومی و هموروئیدوپکسی برای حذف هموروئید

جراحی هموروئید با لیزر

برای جراحی ما به شما بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران بنا به گفته بیماران را معرفی می کنیم .

افراد مبتلا به هموروئید یا بواسیر چگونه سبک زندگی داشته باشند ؟

افرادی که مبتلا به این بیماری هستند باید مراقب رژیم غذایی خود باشند، مواد غذایی فیبردار مصرف کنند و مایعات زیادی بنوشند تا مدفوع نرم شود و از یبوست جلوگیری شود. علاوه بر این، ورزش منظم و اجتناب از بلند کردن اجسام سنگین بدون آمادگی مناسب نیز می تواند در جلوگیری از بدتر شدن بیشتر وضعیت مفید باشد. اگرچه توده های هموروئید به طور طبیعی و بدون نیاز به مداخله پزشکی هم بهبود می یابند، برخی از افراد ممکن است به روش های جراحی با حداقل زمان بهبودی نیاز داشته باشند. بهتر است این بیماری را با تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی در مراحل اولیه بیماری مدیریت کنید ولی در صورت نیاز به کمک های پزشکی مطب دکتر قمری بهترین خدمات را برای شما ارایه می نماید و در این باره مطب دکتر قمری بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران به گفته بیماران می باشد.

بواسیر یا بواسیر یک بیماری جدی برای سلامتی نیست و هیچ تهدیدی برای سلامتی فرد ایجاد نمی کند، اما در صورت بروز عوارض می تواند مشکل ساز باشد. در صورت بروز ناگهانی درد در ناحیه مقعد، تب بالا بدون دلیل یا بدتر شدن این علائم با گذر زمان، باید به پزشک مراجعه کنید.

لیزر فیستول در تهرانسر | درمان فیستول با لیزر در تهرانسر تهران | به اعتقاد دکتر قمری برای درمان فیستول های کوتاه و ساده، لیزر بهترین گزینه ممکن است. چونکه فیستول یک مجرای غیر طبیعی است که به شکل تونلی باریک در مجاورت دریچه مقعد می باشد و به درون کانال آنال راه دارد، درمان با لیزر پرتوان co2 می تواند گزینه مناسبی برای این بیماری باشد. اما در صورتیکه طول فیستول زیاد باشد، باید عمل جراحی در بیمارستان با بیهوشی انجام گردد. دکتر عبدالرحیم قمری تخصص جراحی دارند. ایشان درمانگر بیماری‌های مقعدی می باشند که سال‌ها تجربه درمان فیستول دارند و می‌توانند درمانی مطمئن را برای بیماران دچار این مشکل فراهم کند. بیمارانی که دچار فیستول هستند عموماً از ترشحات بی اختیار درون روده از راه این شیار به بیرون آزرده خاطر می‌شوند. برخی اوقات فیستول دردناک می باشد و برای بیمار ترس و استرس زیادی ایجاد می نماید. دکتر قمری با درمانی بسیار ساده این توانایی را دارد تا شما را در عرض 30 دقیقه از شر این بیماری رها کند. درمان فیستول با لیزر co2 برای بیمار بسیار ارزانتر از درمان جراحی در بیمارستان است و از طرف دیگر بیمار بدون گذران دوران نقاهت طولانی مدت، درمانش را دریک روز به اتمام می‌رساند. از این رو تا جایی که امکان داشته باشد دکتر قمری تلاش می کند که بیماری فیستول را با لیزر درمان نمایند. آبسه مقعدی چگونه به فیستول تبدیل می گردد؟ لیزر فیستول در تهرانسر | درمان فیستول با لیزر در تهرانسر تهران |  اگر بخواهیم به طور ساده در این مورد حرف بزنیم، آبسه مقعدی یک جوش بزرگ در ناحیه مقعد می باشد. اگر این آبسه‌ها در مراحل ابتدایی درمان گردند مشکل جدی برای بیمار فراهم نمی کند و خطرناک نیست. ولی مساله این است که غالباً آبسه مقعدی با بی توجهی افراد روبرو می گردد. همین امر باعث می شود تا امکان ایجاد حفره در پشت آبسه به وجود بیاید و به داخل روده بزرگ راه پیدا کند. این امر باعث می شود انواع فیستول‌هایی که در ادامه نام برده شده را برای شخص به وجود آورد. باید در این باره گفت که فیستول یکی از مزمن‌ترین بیماری‌های ناحیه مقعد می باشد و می‌تواند به رغم درمان‌های متعدد تا سال‌ها و یا حتی تا انتهای عمر با بیمار همراه باشد. بابت همین امر درمان سریع فیستول و حتی آبسه مقعدی مساله بسیار مهمی می باشد. اگرتا چند هفته  به درمان فیستول ایجاد شده توجه نشود امکان دارد عمق تونل زیاد گردد. دکتر قمری معتقد می باشند که در صورت بروز چنین امری برای درمان بیمار راهکارهای ساده و داخل مطب دیگر کارایی ندارد و این مشکل باید در بیمارستان و با بیهوشی کامل رفع شود. پس اگر شما با تورمی سرخ رنگ در اطرف مقعد روبرو می باشید و یا حفره‌ای کوچک در مجاورت مقعدتان دارید و یا اینکه لکه‌هایی زرد رنگ و یا خونابه در لباس زیر خود مشاهده می کنید؛ فوری به یک جراح آشنا با درمان بیماری های مقعدی مراجعه نمایید. دلایل بروز فیستول وجود آبسه مقعدی و ارتباط آن با فیستول: لیزر فیستول در تهرانسر | درمان فیستول با لیزر در تهرانسر تهران | همانطور که در مطالب دیگر هم بدین مساله اشاره شد، وجود آبسه مقعدی ممکن است یکی از علایم ابتلای بیمار به فیستول مقعدی باشد. علت این امر بابت این است که در اکثر موارد رها کردن آبسه و بی توجهی به درمان آن منجر به ایجاد فیستول مقعدی می گردد. حتی برخی مواقع پس از درمان آبسه مقعدی، در صورتی که فرایند درمان به دقت و با روش صحیح و درست انجام نگردد، بازهم امکان ایجاد فیستول مقعدی وجود دارد. وجود زخم و تروما: تروما یا زخم بابت ضربه شدید، از دیگر عواملی می باشد که منجر به ایجاد فیستول مقعدی می گردد. وارد شدن ضربه‌های شدید به این ناحیه از بدن ممکن است باعث آسیب بافت‌های در مجاورت مقعد شده و منجر به تغییر شکل سلول‌های آن گردد. این مساله احتمال به وجود آمدن فیستول مقعدی را زیاد می کند. بیماری‌های التهاب دستگاه گوارش: از جمله بیماری‌هایی که تأثیر مستقیم بر دستگاه گوارش و غدد آن دارند می توان به دیورتیکولیت و کرون و سرطان روده اشاره داشت. بیماری کرون بر لوله‌های گوارشی تأثیر می گذارد و آن‌ها را دچار التهاب می‌کند. دیورتیکولیت باعث التهاب کیسه‌های کوچک موجود در روده بزرگ می گردد. سرطان روده نیز بافت‌های روده را به صورت مداوم تحت تأثیر عفونت‌ و التهابات شدید قرار می‌دهد. چنین بیماری‌هایی که باعث ایجاد التهاب در روده بزرگ می گردند، امکان بروز فیستول را نیز در بیماران زیاد می کند. مثلا باید گفت که طبق آمار بیماری کرون به خودی خود 25% موارد ابتلا به فیستول را شامل می شود! بنابراین اگر شما دچار این بیماری‌ها هستید بهتر است حواستان به فیستول مقعدی نیز باشد. لیزر فیستول در تهرانسر | درمان فیستول با لیزر در تهرانسر تهران | جهت تشخیص فیستول مقعدی در ابتدا باید به یک جراح که تخصص درمان بیماری‌های مقعدی را داشته باشد، مراجعه نمایید. پزشک شما را معاینه می نماید و در صورتی که نیاز باشد پزشک با استفاده از کونولوسکوپی، فیستولوگرافی، سیگموئیدوسکوپی و سونوگرافی گونه و محل فیستول مقعدی را تشخیص می دهد. دکتر عبدالرحیم قمری (دکتر قمری) در مطب شان جهت تشخیص نوع فیستول مقعدی مواردی از قبیل سن بیمار و شرایط بیمار را نیز در نظر می گیرد و سپس بر مبنای آنها بهترین شیوه تشخیص را برای بیمار تعیین می نماید تا بیمار درد کمتری را تحمل نماید. اگر در زمان معاینه توسط دکتر طول فیستول کوتاه باشد، در همان لحظه امکان درمان توسط لیزرco2 وجود دارد و بیمار پس از 20 دقیقه مرخص می گردد. ولی اگر امکان درمان فیستول با لیزر درمطب میسر نباشد پزشک با تجویز آزمایش و تصویر برداری نوع دقیق فیستول را مشخص می کند. سپس درمان پروسه درمان بیمار با بیهوشی کامل انجام می گردد. در این صورت بیمار باید 1 الی 2 روز در بیمارستان بستری گردد. لیزر فیستول در تهرانسر از جمله دیگر خدمات دکتر قمری می باشد. در کلینیک لیزر بواسیر در تهرانسر دکتر قمری شما می توانید به درمان بواسیر با لیزر در تهرانسر پیش بهترین جراح کولورکتال در تهرانسر اقدام نمایید.
لیزر فیشر در تهرانسر | لیزر شقاق در تهرانسر | درمان فیشر با لیزر در تهرانسر | درمان شقاق با لیزر در تهرانسر | ابتدا باید گفت که فیشر و شقاق تفاوتی با هم ندارند و هر دو یکی اند. علت اصلی افزایش تعداد مبتلایان به بیماری فیشر یا همان شقاق مشخص نیست اما می توان کم تحرکی، تغذیه نامناسب، عدم استفاده از غذاهای فیبردار و مصرف کم مایعات را از جمله عوامل مهمی برشمرد که در ایجاد این بیماری نقش دارند. کسانیکه عموماً به صورت طولانی مدت مدفوع غیر طبیعی ( اسهال یا یبوست ) دارند به این بیماری مقعدی مبتلا می گردنددکتر عبد الرحیم قمری (دکتر قمری) سابقه انجام بیش از 20 هزار مورد جراحی و درمان بیماری‌های مقعدی را دارند و ایشان سعی بر این دارد که به شما در کوتاه‌ترین بازه زمانی و تحمل کمترین درد و خونریزی برای برطرف شدن این مشکل آزار دهنده کمک کند. درمان فیشر امروزه با روش های نوینی انجام می‌گردد. بیشتر افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، نگرانی های زیادی در مورد درمان فیشر یا همان شقاق دارند. مقعد ناحیه بسیار حساسی می باشد و اگر درمان شقاق یا فیشر به درستی انجام نگردد ممکن است مشکلات عدیده دیگری را برای بیمار فراهم آورد. در ادامه این مطلب ما قصد داریم با استفاده از دانش و تجربه دکتر قمری آگاهی شما را در مورد فرایند درمان فیشر ارتقا داده و نوید درمانی مفید را به شما دهیم. آیا درمان فیشر بدون جراحی ممکن است؟ آیا درمان فیشر با مصرف دارو و پماد ممکن است؟ دکتر عبدالرحیم قمری (دکتر قمری) در پاسخ به این پرسش می‌گوید در مراحل ابتدایی ابتلای فرد به فیشر، استفاده از دارو و اصلاح رژیم غذایی تحت تجویز پزشک متخصص بهترین راه درمانی برای بیمار مبتلا می‌باشد. داروهای متنوعی برای درمان فیشر در بازار دارویی کشور موجود است که مصرف آنها بسته به نوع شقاق و شرایط بیمار با هم تفاوت دارند. دکتر قمری معتقدند که اگر از ایجاد زخم شقاق بازه زمانی طولانی گذشته باشد، زخم پدید آمده مزمن می گردد و درمان فیشر به صورت دارویی جواب نمی دهد که در این صورت بیمار به درمانهای دیگری نیاز پیدا می کند. بنابراین اگر مبتلا به فیشر یا شقاق شده اید، بهترین کار این است که قبل از حاد شدن عارضه پدید آمده به پزشک متخصص مربوطه مراجعه نمایید تا درمان شقاق در کمترین زمان ممکن و با کمترین عوارض جانبی و ترجیحاً بصورت درمان دارویی برای شما اعمال گردد(لیزر فیشر در تهرانسر | لیزر شقاق در تهرانسر | درمان فیشر با لیزر در تهرانسر | درمان شقاق با لیزر در تهرانسر). در مطالب قبلی در این مورد که فیشر یا شقاق چیست ، اطلاعاتی ارایه دادیم. حال می خواهیم در مورد راه‌های مختلف درمان شقاق (فیشر) نیز صحبت کنیم. برای درمان فیشر یا همان شقاق دو روش کلی، یکی از بین بردن اسپاسم اسفنکتر داخلی (پارشیل اسفنکترتومی) و دیگری برداشتن زخم فیشر (فیشرکتومی) ، وجود دارد که ممکن است دکتر قمری یا پزشک متخصص مد نظر بر حسب نیاز و تشخیص از هر دو سبک یا تنها یکی از موارد گفته شده، استفاده نماید. درمان شقاق (فیشر) با تیغ جراحی: این سبک درمانی جزو اولین متدهای درمان فیشر بوده است که در گذشته تمام پزشکان همین روش را مورد استفاده قرار می دادند. در زمان برش شقاق (فیشر) با تیغ جراحی امکان خونریزی بالا می باشد. درمان شقاق (فیشر) با الکتروکوتر: الکتروکوتر یک دستگاه‌ مخصوص جراحی است که مساله خونریزی را رفع نموده است. البته در روش درمان شقاق (فیشر) با الکتروکوتر، گرمای زیاد تولید می گردد و گرما تا شعاع 20 الی 30 میلی‌متر منتقل می‌گردد و به بافت‌های اطراف زخم شقاق (فیشر) آسیب وارد می کند. همچنین بابت توسعه زخم طی پروسه درمان، مراقبت پس از درمان شقاق (فیشر) طولانی‌تر می‌گردد. درمان شقاق (فیشر) با لیزر CO2: در استفاده از لیزر co2 برای درمان شقاق (فیشر) مشکلاتی که مربوط به استفاده از تیغ جراحی و الکترو کوتر است دیگر وجود ندارد. در متد درمانی لیزر co2 هم خونریزی به خوبی مهار می‌شود و هم آسیب حرارتی که در روش الکترو کوتر بود به حداقل میزان می‌رسد. (انتقال حرارت تا 1میلی متر). لیزر CO2 مزایای بسیاری نسبت به لیزرهای کم توان در بر دارد و روند درمانی فیشر یا شقاق را هم برای بیمار محترم و هم برای پزشک ساده‌تر می‌نماید. لازم به ذکر است که با استفاده از دستگاه لیرز CO2 درمان فیشر یا شقاق تنها در 15 دقیقه قابل انجام است. بوتاکس: اگر در بیماری روش‌های جراحی ممکن نباشد، از تزریق بوتاکس برای کاهش تُن و اسپاسم اسفنکتر استفاده می گردد. برای مثال در بیماران دیابتیک و یا در بیمارانی که درحال شیمی درمانی هستند و احتمال عفونت در روش‌های جراحی برایشان وجود دارد تزریق بوتاکس توصیه می گردد. اینفرارد: در پاسخ سوال تعدادی از بیماران که عموما پرسیده می شود باید یادآوری کرد که دستگاه اینفرارد لیزر نیست و در درمان شقاق یا فیشر جایگاهی ندارد. باید گفت که لیزر CO2 یکی از پیشرفته ترین و البته گران‌ترین دستگاه‌های جراحی می باشد. در حال حاضر برخی از پزشکان برای درمان بیماری‌های مقعدی از دستگاه لیزر co2 بهره می‌گیرند. دکتر عبدالرحیم قمری (دکتر قمری) یکی از جراحان زبده در این مورد است که از این دستگاه برای درمان انواع بیماری‌های مقعدی استفاده می نماید. مشخصاً دستگاه‌های پزشکی هرچه به روزتر و پیشرفته تر باشند عوارض کمتری خواهند داشت و مزایای بیشتری برای پزشک و بیمار به همراه خواهندداشت. همانطور که اشاره کردیم بیماران مبتلا به شقاق (فیشر) در مورد سبک درمان شقاق و دوره نقاهت آن دغدغه های بسیاری دارند، اما درمان فیشر با لیزر CO2 این دغدغه ها را تا حد زیادی رفع نموده است چونکه: 1.درمان فیشر (شقاق) با لیزر CO2 در مدت زمان کوتاهی انجام می گردد. 2.در طول این سبک درمانی بیمار کمترین خونریزی را در پی خواهدداشت، زیرا به لطف لیزر CO2 خونریزی به سرعت مهار می گردد.
  1. دوره نقاهت درمان فیشر(شقاق) با لیزر CO2 نسبت به سایر درمان‌ها کوتاه تر است و تحمل درد بیمار در این روش درمانی کمتر از روش‌های درمانی دیگر می باشد.
  2. پس از درمان فیشر(شقاق) با لیزر CO2 احتمال بی اختیاری مدفوع و گاز معده بسیار کم می باشد.
5.محافظت و نگهداری زخم به جا مانده راحت‌تر می باشد. زیرا در درمان فیشر (شقاق) با لیرز CO2 به بافت‌های اطرف شقاق آسیبی وارد نمی شود. مهمترین و ارزشمندترین مساله قابل توجه در مطب دکتر قمری، تجربه بالای دکتر قمری می باشد زیرا ایشان تجربه بالایی در درمان فیشر یا شقاق دارند. بیش از بیست هزار درمان موفق منجر به این امر شده تا بیماران با خیال راحت به دکتر قمری برای درمان شقاق (فیشر) اعتماد کنند. نکته حائز اهمیت دیگری که ذکر آن مهم است این امر می باشد که دکتر قمری تمام تلاش خود را برای درمان دارویی بیماران انجام می‌دهد تا تعداد بسیاری از افراد بدون انجام عمل جراحی درمان گردند. در نهایت بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا برای دستیابی به نتایج درمانی بهتر و ضمانت سلامتی بیماران انجام شده‌است. البته با این حال دکتر قمری بصورت منصفانه با بیماران برخورد می نماید و قیمت مناسبی را برای درمان آنها ارائه می‌دهد. در درمان دارویی بیمار صرفاً پرداخت حداقل ویزیت پزشکی دریافت می‌گردد و برای استفاده از لیزر نیز قیمت‌ ارایه شده توسط دکتر قمری بسیار مناسب و مقرون به صرفه تعریف شده تا بیماران بتوانند درمان خود را در اسرع زمان انجام دهند. در ضمن رعایت اصول بهداشتی در مطب ایشان با جدیت تمام دنبال می گردد تا سلامتی همه افراد مراجعه کننده به مطب دکتر قمری تضمین گردد. در نهایت باید گفت که در مطب ایشان درمان فیشر با دقت هرچه تمام برای همه کسانی که به مطب ایشان مراجعه می کنند، دنبال می‌گردد.
لیزر هموروئید در تهرانسر | لیزر شقاق در تهرانسر | درمان هموروئید با لیزر در تهرانسر | درمان فیستول با لیزر در تهرانسر تهران | درمان شقاق با لیزر در تهرانسر | لیزر کیست مویی در تهرانسر | درمان کیست مویی در تهرانسر | درمان کیست مویی با لیزر در تهرانسر | لیزر کیست مویی در تهرانسر | لیزر فیستول در تهرانسر | کلینیک لیزر بواسیر در تهرانسر | درمان بواسیر با لیزر در تهرانسر | درمان بواسیر با لیزر در تهرانسر | بهترین جراح کولورکتال در تهرانسر
لیزر کیست مویی در تهرانسر | لیزر سینوس پیلونیدال در تهرانسر | درمان کیست مویی با لیزر در تهرانسر | بیمارستان لیزر کیست مویی در تهرانسر – کیست مویی در واقع، نام دیگر بیماری ” کیست پیلونیدال“، ” سینوس پیلونیدال” یا “سینوس مویی” می باشد که این بیماری به دلیل موی بازگشته به زیر پوست ایجاد می گردد و با یک یا چند سوراخ کوچک که حاوی مو است به سطح پوست باز می گردد. این بیماری می‌تواند درد زیادی در ناحیه مقعد و نشیمنگاهی به وجود آورد و منجر به ایجاد حفره یا سوراخ، در عمق کمی از پوست گردد. این کیست ذکر شده می‌تواند حاوی چرک و عفونت گردد و آسیب به بافت‌های سالم اطراف خود وارد کند. برخی بیماران از این بیماری با نام موی برگشتی نیز یاد می کنند. در ضمن اگر مجرای این حفره‌ها بسته گردد، ترشحات چرکی درون آن جمع می گردد و این امر باعث ایجاد کیست یا آبسه در پوست می گردد. کیست ذکر شده محل تجمع مو، آلودگی و مواد زائد می باشد و در اکثر مواقع، در انتهای ستون فقرات و پایین کمر، در فضای خالی بین دو باسن ایجاد می گردد. در ضمن این کیست عموماً باعث ایجاد برآمدگی، ترشح و درد، در این ناحیه از بدن بیمار می گردد. نکته حائز اهمیت این است که تعداد زیادی از مردم، تفاوت آبسه و کیست مویی را نمی‌دانند. بر طبق منابع آماری، بیشتر از 25 درصد مردم دچار این بیماری می‌شوند. مشکل کیست مویی، در مردان شیوع بیشتری نسبت به زنان دارد. پوشیدن لباس‌های چسبناک و تنگ می‌تواند باعث وخیم‌تر شدن وضعیت بیماری در افراد مبتلا شود. برای اجتناب از پیشرفت و آسیب سینوس پیلونیدال به بافت‌های سالم اطراف بیمار باید اقدامات درمانی مربوطه را سریع‌تر شروع نمایید زیرا این بیماری بسیار پیشرونده می باشد. در هر نقطه‌ای از بدن کیست مویی  می‌تواند تشکیل گردد. برای مثال کیست مویی در ناحیه سر، زیر بغل، کشاله ران و حتی نوک سینه نیز می تواند به وجود بیاید و این موارد از جمله کیست مویی‌های شایع می‌باشند. لیزر کیست مویی در تهرانسر | لیزر سینوس پیلونیدال در تهرانسر | درمان کیست مویی با لیزر در تهرانسر | بیمارستان لیزر کیست مویی در تهرانسر – هنگامی که مو و محتویات مرده پوست و بافت در درون حفره کیست مویی باقی بمانند، پوست پس از گذشت مدت زمانی طولانی دچار آبسه و عفونت می گردد و در این هنگام است که می‌گوییم بیمار دچار آبسه کیست مویی گردیده. اگر این آبسه به وجود آمده خود به خود تخلیه گردد و بیمار دچار آبسه‌های مکرر گردد، در این صورت بیمار دچار عارضه دیگری می گردد که فیستوله شدن کیست مویی نامیده می شود. اگر شاهد ترکیدن کیست مویی بودید این مساله به معنای درمان شدن عفونت و آبسه آن نمی باشد و در این زمان شما حتما باید به متخصص جراحی عمومی یا متخصص جراحی و لیزر مراجعه نمایید. کیست مویی یا کیست پیلونیدال (پیلونیدال) در ابتدا علائم مشهودی ندارد و شخص اطلاعی از وجود آن ندارد. برخی‌ها در ابتدا و هنگام شستشو احساس وجود توده‌ای بی درد در محل می نمایند. در حقیقت علائم این بیماری هنگامی مشخص می گردد که کیست عفونی گردیده و تبدیل به آبسه می گردد. علائم کیست مویی نوع حاد عبارتند از:  – به وجود آمدن عفونت بروز تب و لرز و حالت تهوع در شخص مبتلا به کیست مویی درمان کیست مویی عدم درمان کیست مویی موجب گسترش عفونت، پیچیده شدن بیماری و روند بهبودی درمان آن می‌گردد. عدم توجه به درمان کیست مویی عوارضی را در پی دارد که از جمله آنها می توان به درد شدید، عفونت و آبسه‌های مکرر، تخریب بافت بدن، التهاب و تورم شدید اشاره داشت. تمامی عوامل ذکر شده موجب می‌شود، درمان پیچیده و مشکل گردد و عموماً مدت زمان بهبودی تا چند برابر حالت معمول طول بکشد. بیماری کیست مویی یا سینوس پیلونیدال اگر سریع و اصولی درمان نشود به مرور دچار عفونت، آبسه و در نهایت فیستول می گردد. این عفونت منجر به بروز دردهای شدید و گاها طاقت فرسا می شود. در نهایت اگر بیمار دردهای شدید عفونت و آبسه را نیز هم تحمل نماید، دچار تب و لرز و عفونت های سیستمیک می گردد. انتشار فیستول و عمیق شدن فیستول ها نیز دوره درمان کیست مویی و دوره نقاهت بعد از درمان را بیشتر می کند. در مواردی خیلی نادری نیز کیست مویی منجر به بروز سرطان می گردد. از این رو لازم این مساله مهم است که بلافاصله بعد از مشاهده علائم به پزشک متخصص مربوطه مراجعه نمایید. بروز احساس درد در هنگام نشستن و ایستادن و فشار آوردن به موضع ریزش ترشحات چرکی یا خونی از حفره حاوی کیست ایجاد سوراخ‌های مختلف در پوست خارج شدن مو از محل کیست یا ضایعه بروز تورم ، التهاب و قرمزی و ایجاد زخم بر روی پوست خروج بوی نامطبوع از محل زخم و چرک بروز احساس درد و قرمزی ایجاد درد در هنگام نشستن ایجاد چرک و ترشح بروز تب و لرز (لیزر کیست مویی در تهرانسر | لیزر سینوس پیلونیدال در تهرانسر | درمان کیست مویی با لیزر در تهرانسر | بیمارستان لیزر کیست مویی در تهرانسر) آیا شما قصد لیزر هموروئید در تهرانسر دارید؟ | آیا می خواهید لیزر شقاق در تهرانسر داشته باشید؟ | درمان هموروئید با لیزر در تهرانسر را در مطب دکتر قمری تجربه کنید. دکتر قمری علاوه بر درمان هموروئید به درمان فیستول با لیزر در تهرانسر تهران ، درمان شقاق با لیزر در تهرانسر ، لیزر کیست مویی در تهرانسر ، درمان کیست مویی در تهرانسر می پردازند. اگر در تهرانسر هستید و قصد لیزر کیست مویی در تهرانسر یا لیزر فیستول در تهرانسر دارید یا اینکه به دنبال کلینیک لیزر بواسیر در تهرانسر ، درمان بواسیر با لیزر در تهرانسر ، درمان بواسیر با لیزر در تهرانسر هستید می توانید توسط بهترین جراح کولورکتال در تهرانسر این عمل را با خیالی آسوده انجام دهید.