بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران

بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران چه ویژگی هایی دارد؟ اگر به دنبال پاسخ بدین سوال هستید و در میان مراکز لیزر فیستول در تهران دنبال بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران هستید، باید مشخصه هایی را در میان مراکز لیزر فیستول در تهران باهم مقایسه کنید که ما در این مسیر به شما در این پست کمک می کنیم.

برای مشخص کردن بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران ابتدا باید به تعریف و توصیف بیماری فیستول بپردازیم. بنابرین در ادامه ما به شرح بیماری فیستول می پردازیم:

خوب همانطور که گفتیم برای تشخیص بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران ابتدا باید فیستول آنال را به صورت دقیق بشناسیم. فیستول آنال (فیستول مقعدی) یکی از بیماری‌های رایج در حوزه گوارش و دستگاه تناسلی است که می‌تواند باعث عفونت، تورم و درد شدید در منطقه بیماری شود. فیستول آنال (فیستول مقعدی) در حقیقت یک مجرای غیر طبیعی است که به شکل تونلی باریک در مجاورت دریچه مقعد می باشد و به درون کانال آنال راه دارد. معمولا به دلیل التهاب و آسیب به بافت های اطراف کانال فیستول ممکن است با علائمی مانند خروج مایعات از کانال، خونریزی، تورم و درد همراه باشد. 

عموما برای درمان فیستول های کوتاه و ساده، بهترین گزینه درمانی لیزر فیستول می باشد اما در صورتیکه طول فیستول کوتاه نباشد، باید برای درمان فیستول به عمل جراحی در بیمارستان با بیهوشی فکر کنیم. دکتر عبدالرحیم قمری در مورد بیماری فیستول چنین بیان می کنند که بیمارانی که دچار فیستول هستند عموماً از ترشحات بی اختیار درون روده که از راه این شیار به بیرون آزرده خاطر می‌شوند. برخی اوقات فیستول دردناک می باشد و برای بیمار ترس و استرس زیادی ایجاد می نماید. اما عموما با درمانی بسیار ساده و در عرض 30 دقیقه شما می توانید از شر این بیماری رها شوید. مطمئن باشید که بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران برای شما بسیار ارزانتر از درمان جراحی در بیمارستان خرج خواهد داشت و از طرف دیگر دوران نقاهت طولانی مدت نخواهید داشت و درمان دریک روز به اتمام می‌رساند. از این رو اگر دچار بیماری فیستول هستید و دنبال درمان بیماری خود هستید ، بهتر است هر چه سریعتر و قبل از وخامت بیشتر بیماری به درمان روی آورید تا هم متوجه مخارج کمتری شوید و هم کمتر دچار عوارض و بستری و … شوید.

در ادامه این مقاله به بررسی روش‌های مختلف درمان فیستول آنال پرداخته خواهد شد تا شما به کمک آن بتوانید بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران را مشخص کنید. در حقیقت در میان بهترین مراکز لیزر فیستول در تهران، انتخاب گزینه درست به شیوه مورد استفاده در آن مرکز درمانی ، دستگاه مورد استفاده ، موارد بهداشتی و هزینه و …. بستگی دارد. خوب در مورد روش های درمانی می توانیم بگوییم که یکی از روش‌های درمان فیستول آنال جراحی است که با توجه به وضعیت بیماری و میزان آسیب به بافت‌ها، به صورت باز یا بسته انجام می‌شود. در روش باز، پزشک با استفاده از یک شیار برشی، بافت‌های مربوط به فیستول را برداشته و ترمیم می‌کند، در حالی که در روش بسته، با استفاده از یک دستگاه خاص، فیستول بسته می‌شود. همچنین، روش‌هایی مانند لیزر و روش‌های کم تهاجمی نیز برای درمان فیستول آنال استفاده می‌شوند. در صورتی که فیستول آنال درمان نشود، ممکن است باعث عفونت‌های مکرر و تشدید علائم شود. همچنین، پس از جراحی نیز باید به مراقبت‌های پس از عمل دقت شود تا احتمال بازگشت بیماری کاهش یابد. این نکات در بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران به بیماران داده خواهد شد، تا بیماری با بازگشت بیماری مواجه نشود. برخی از مراقبت‌های پس از جراحی شامل استفاده از داروهای ضد درد، تغییر در رژیم غذایی و انجام تمرینات ورزشی می باشد. همچنین، برای پیشگیری از عفونت فیستول آنال می‌توان از روش‌هایی مانند تغییر در رژیم غذایی، حفظ بهداشت شخصی، جلوگیری از یبوست و …. استفاده کرد. در نتیجه، درمان فیستول آنال می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلفی از جمله جراحی، لیزر فیستول و روش‌های کم تهاجمی انجام شود. پس در انتخاب بهترین مرکز لیزر فیستول در تهران علاوه بر شیوه جراحی باید به مراقبت‌های پس از جراحی فیستول و پیشگیری از بروز عفونت در این بیماری نیز بسیار توجه کرد.

 

برای درمان فیستول روش های درمانی متعددی از قبیل درمان خانگی فیستول، درمان گیاهی فیستول، درمان دارویی فیستول و …. ذکر می شود ولی لازم است دقت کنید که هیچ دارویی برای از بین بردن این بیماری وجود ندارد. پزشکان در درمان فیستول از روشهای عمل با لیزر یا جراحی سنتی جهت رفع این تونل عفونی استفاده می کنند. لیزر فیستول در بهترین مراکز لیزر فیستول در تهران معمولاً می تواند این فرصت را برای شما فراهم کند که مجبور نباشید به بیمارستان بروید.

فیستول یک ساختار غیر طبیعی شبیه یک لوله یا گذرگاه است که دو عضو را که به طور طبیعی قرار نیست به هم متصل باشند، به هم متصل می کند. این ارتباط می تواند بین یک اندام داخلی و یک ساختار بدن، دو عضو داخلی یا دو نقطه از همان اندام ایجاد شود. برخی از نمونه های رایج فیستول مواردی هستند که در زیر بدان اشاره می کنیم:

فیستول دهانه رحم و واژن
فیستول روده و واژن
فیستول شریان و ورید
فیستول روده بزرگ و سطح بدن
فیستول مقعد و روده
در بین همه این موارد، فیستول مقعدی شایع ترین موردی است که می توانید برای لیزر فیستول در تهران به مطب دکتر قمری مراجعه نمایید.

بر اساس ماهیت فیستول، می توان 4 نوع دسته بندی به صورت زیر تعریف کرد:

1. Blind Fistula
گذرگاه این فیستول فقط در یک انتها باز است.

2. Complete Fistula
این نوع فیستول در دو انتها باز می شود.

3. Horseshoe Fistula
این نوع فیستول اغلب مقعدی است و مقعد را به سطح بدن متصل می کند. این نوع فیستول اغلب منجر به دفع مدفوع از طریق سوراخی غیر از مسیر طبیعی مقعدی می شود.

4. Incomplete Fistula
این فیستول مشتمل بر یک ساختار لوله مانند از سمت پوست و سطح بدن به سمت داخل است. با این حال، در این نوع فیستول ارتباطی بین اندام داخلی از این طریق به وجود نمی آید .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سلمان
سلمان
11 ماه قبل

بابت هزینه لیزر فیستول و تغذیه بعد از لیزر فیستول لطفا توضیح بدید .

آخرین ویرایش 11 ماه قبل توسط سلمان