چرا مطب دکتر قمری رو انتخاب کنیم؟

بهترین دکتر جراح در درمان بیماری های مقعدی فردی می باشد که علاوه بر تخصص جراحی، به بیماری های کولورکتال و ناحیه مقعد نیز آشنایی کامل داشته باشد. فرضا اگر در حین جراحی، بواسیر آسیب ببینند احتمال بی اختیاری مدفوع برای بیمار وجود خواهد داشت، بنابرین انتخاب مطب دکتر و پزشک متخصص در این نوع عمل جراحی اهمیت زیادی دارد تا بیمار دغدغه خاطر کمتری داشته باشد.

دکتر قمری با سابقه بیش از 20 هزار عمل جراحی مرتبط با بیماری های مقعدی خود عمل جراحی شما را انجام می‌دهند. دارا بودن تخصص جراحی ، لاپاراسکوپی و آشنایی با بیماری های ناحیه مقعدی به صورت کامل در کنار تجربه بالا منجر به احساس اطمینان خاطر بیماران می گردد.
بعد از انجام عمل کیست مویی، هموروئید، شقاق، فیستول و … ارتباط با بیمار (تلفنی و حضوری) قطع نخواهد شد و هدف دکتر قمری درمان کامل بیمار می باشد.
 
در مطب دکتر قمری بیماران حتی در روز مراجعه هم می توانند عمل مربوطه رو انجام دهند و گاها بیماران مسافر از شهرهای دور بعد از مراجعه و رفع بیماری بعد چند ساعت به شهرشان بر می گردند.
 
کلیه بیمارانی که به مطب دکتر قمری مراجعه می کنند، بعد از انجام عمل همچنان تحت مراقبت پزشکی قرار می گیرند تا دقایق حساس بعد از عمل برای بیماران به خوبی سپری گردد.