درمان هموروئید با لیزر co2 در تهران

درمان هموروئید با لیزر در تهران توسط پزشکان متعددی انجام می‌شود. اگر شما نیز در تهران دنبال درمان مشکل هموروئید خود هستید خواندن این مطلب برای شما خالی از لطف نمی باشد. 

درمان هموروئید در تهران با لیزر پرتوان co2 توسط دکتر قمری

درمان هموروئید با لیزر co2 در تهران

اول باید گفت که هموروئید (Hemorrhoid) همون بواسیر هست و در حقیقت هموروئید به وریدهای متورم در قسمت های تحتانی رکتوم و مقعد گفته می شود. گاهی مواقع پیش می اید که دیواره این عروق که بدان اشاره کردیم به قدری نازک می گردد که ورید به بیرون زده و دچار تحریک می گردد. در این مشکل این مساله مطرح است که مدفوع ورید را تحریک می ماید. همین مساله موجب خراش دیواره ورید و یا تحریک آن می گردد.

احتمالا شما هم از دسته افرادی هستید که تا امروز وقتی نام بواسیر یا هموروئید را می شنیدید یاد مشکلات جسمی پدربزرگ و یا مادربزرگ خود می افتادید، ولی خوب این مشکل از سنین جوانی برای افراد رخ می دهد.  این اختلال و بیماری ممکن است بدون بروز علایم مشخصی ایجاد گردد و سال ها از نظر فرد به عنوان یک بیماری پنهان بماند. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد هموروئید یا بواسیر و درمان هموروئید با لیزر در تهران توسط دکتر قمری می پردازیم.

هموروئید | بواسیر، از جمله شایع ترین بیماریهای جراحی می باشد که از قرن ها پیش توصیف گردیده و مطالبی پیرامون ان ارایه شده است. درمان هموروئید به صورت کلی شامل رفع عامل تشدیدکننده بیماری و ایجاد یک مدفوع نرم به واسطه یک رژیم غذایی پرفیبر و کاهش موارد دفع در بیماران مبتلا به اسهال، می باشد. انجام این اقدامات توسط بیمار عمدتا مشکل هموروئیدهای با درجه ۱ و ۲ را رفع خواهد کرد. البته هموروئیدهایی که به درمان های مذکور پاسخ نمی دهند، معمولا نیازمند روشهای جراحی می گردند. درمان هموروئید با روش های غیرجراحی تنها به هموروئیدهای درجه 1 و 2 محدود است و درمان هموروئید های بزرگ درجه ۳ و ۴ به صورت سرپایی ممکن نیست.

درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر

علل ایجاد هموروئید یا بواسیر

یبوست و اجابت مزاج همراه با فشار

چاقی و اضافه وزن

بارداری و فشاری که رحم در حال رشد شما به رگ‌هایتان وارد می‌کند

انجام کارهای سخت فیزیکی مانند بلند کردن اجسام سنگین

رابطه جنسی مقعدی

ایستادن یا نشستن به مدت طولانی

ممکن است هنگام ابتلا به یبوست یا اسهال مداوم به آنها مبتلا شوید. سرفه ، عطسه و ​استفراغ می تواند باعث بدتر شدن وضعیت بواسیر شود.

درمان بواسیر یا هموروئید نباید به تاخیر نیفتد و فرایند درمان هر چه زودتر انجام شود، این مساله برای بیمار بهتر است. اقدام به درمان هر چه بیشتر طول بکشد شما درد و رنج بیشتری را متحمل خواهید شد. دکتر قمری، با تخصص جراحی روده بزرگ، کولورکتال و درمان انواع بیماری‌های مقعد به انتخاب مناسب ترین شیوه درمان هموروئید در تهران برای شما کمک می کند. اگر دچار مشکل بواسیر یا هموروئید هستید و قصد درمان هموروئید در تهران دارید هرچه سریع تر با ما در مطب تماس داشته باشید تا بتوانیم شمارا در مسیر سلامتی و آرامش کمک کنیم.

برای درمان بواسیر در تهران ( درمان هموروئید با لیزر در تهران ) چه شما نیاز به عمل جراحی داشته باشید و چه نه، می توانید به مطب دکتر قمری مراجعه کنید تا با تشخیص درست به راحتی درمان شوید. لازم به ذکر است که دکتر قمری تا به امروز بیش از 20 هزار عمل جراحی بواسیر و بیماری های مرتبط مقعدی دیگر انجام داده اند و در این مساله تخصص و تجربه بسیار بالایی دارند. اگر قصد درمان هموروئید در تهران را دارید مسلماً دکتر قمری از بهترین گزینه های انتخابی برای شما می باشد.

روش تشخیص بواسیر

در مطب دکتر قمری، ایشان مقعد و رکتوم شما را مورد بررسی قرار می دهند تا توده، تورم، تحریک یا سایر مشکلاتی که دارید را تشخیص دهند. برای تشخیص هموروئید، این امکان وجود دارد که به آزمایش دقیق تری نیاز داشته باشیم که این آزمایشات عبارتند از:

آنوسکوپی (Anoscopy)

سیگموئیدوسکوپی (Sigmoidoscopy)

کولونوسکوپی (Colonoscopy)

 

درمان های خانگی هموروئید یا بواسیر

شما عموماً می توانید درد خفیف، تورم و التهاب بواسیر یا همان هموروئید را با کمک درمان های خانگی تا حدی رفع کنید. در ادامه برای اینکه در مورد بیماری بواسیر و درمان های خانگی هموروئید اطلاعات بیشتری کسب کنید مطالبی ارایه می شود که توجه بدان ها مسلما به شما در درمان هموروئید کمک می کند. 

غذاهای دارای پر فیبر مصرف کنید.

احتمالا شما هم همه جا شنیده اید که می گویند مصرف غذاهای پرفیبر برای بیماری های مختلفی مناسب می باشد. در مورد بیماری بواسیر یا هموروید هم همین مساله مطرح هست. اگر قصد کمک به فرایند درمان هموروئید خود دارید میوه ها، سبزیجات و غلات کامل بیشتری را باید مصرف نمایید. این کار منجر به نرم تر شدن و خمیری شدن مدفوع و افزایش حجم آن می گردد و بدین ترتیب به شما که دچار بیماری بواسیر یا هموروئید هستید، کمک می کند تا از فشارهای ناگهانی که ممکن است علائم بواسیر یا هموروئید را بدتر کند، جلوگیری نمایید. البته توجه به این نکته ضروری است که برای جلوگیری از مشکلات گاز معده، فیبر را باید کم کم به رژیم غذایی خود اضافه نمایید.

از درمان های موضعی ​استفاده نمایید.

اگر برای درمان هموروئید در تهران هستید و می خواهید این فرایند را با کمک دکتر قمری انجام دهید کافی است به مطب دکتر مراجعه نمایید تا درمان مناسب شما انتخاب گردد. بیمارانی که نیاز به عمل ندارند با کمک یک کرم ترکیبی عموما خوب می شوند . 

در یک حمام گرم به طور مرتب بنشینید.

دو تا سه بار در روز و به مدت 10 تا 15 دقیقه، موضع مقعد را در آب گرم تمیز قرار بدهید.

موضع مقعد را تمیز نگه دارید.

برای تمیز نمودن پوست اطراف مقعد خود روزانه با آب گرم دوش بگیرید و از مواردی مانند دستمال مرطوب معطر یا حاوی الکل به هیچ وجه استفاده نکنید. موضع مورد نظر را به آرامی خشک نمایید و یا از سشوار برای خشک کردن موضع مدنظر استفاده کنید.

از کاغذ توالت خشک استفاده نکنید.

اگر از دستمال مرطوب استفاده می کنید به این مساله توجه کنید که برای کمک به تمیز نگه داشتن محدوده مقعدی بعد از اجابت مزاج از دستمال مرطوب یا دستمال توالت مرطوب که عطر و الکل ندارند، استفاده کنید البته این مساله به افرادی که در کشورهای خارجی زندگی می کنند عموما توصیه شده زیرا آنها پس از اجابت مزاج موضع مقعد را با آب نمی شویند و بدین دلیل می گویند که دستمال خشک نباشد ولی در کشور ما که عمل آبکشی صورت می پذیرد، تنها کافی است موضع به آرامی خشک گردد.

از سرما استفاده کنید.

برای از بین بردن تورم به وجود آمده، از کیسه های یخ روی موضع استفاده کنید.

داروهای ضد درد خوراکی مصرف نمایید.

شما می توانید از برخی مسکن ها برای رفع درد بواسیر یا هموروئید خود استفاده نمایید.

با این شیوه های درمانی، علائم هموروئید معمولا در عرض یک هفته از بین خواهد رفت. اگر این مساله بیشتر از یک هفته طول کشید یا درد و خونریزی طول کشید ، به پزشک خود مراجعه نمایید.