بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خارجی | بهترین پماد آنتی هموروئید ایرانی

استفاده از پماد آنتی هموروئید یکی از روش‌های درمانی برای التیام و درمان هموروئید یا بواسیر است که به صورت خارجی و موضعی بر روی منطقه آنال به کار می‌رود. این پمادها حاوی ترکیباتی می باشند که به علت داشتن خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و تسکینی، به درمان هموروئید کمک می‌کنند. در ادامه ما در این پست به معرفی بهترین مارک پمادهای آنتی هموروئید ایرانی، پمادهای آنتی هموروئید خارجی ، نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید ، شیاف آنتی هموروئید، انواع کرم آنتی هموروئید و … خواهیم پرداخت. مسلما پست ارایه شده در مورد بهترین پماد آنتی هموروئید به شما در انتخاب پماد درمان التهاب و زخم مقعدی در اثر یبوست و … کمک خواهد کرد.

بهترین پماد آنتی هموروئید
بهترین مارک پماد آنتی هموروئید - بهترین مارک کرم آنتی هموروئید

نحوه انتخاب بهترین مارک پماد آنتی هموروئید بر مبنای اصولی می باشد که ما در زیر سعی در شرح برخی از این موارد داریم  :

برای استفاده از پماد آنتی همورئید (پماد بواسیر) مارکهای مختلفی در بازار دارویی کشور وجود دارد که بنابر علل مختلفی ممکن است فرد بیمار پاسخ مناسبی از برخی مارکهای پماد درمان هموروئید داشته باشند و همچنین اصطلاح بهترین پماد درمان زخم مقعدی در اثر یبوست برای همه یکی نیست.در زیر ما با ارایه اطلاعاتی به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک پماد آنتی هموروئید را بسته به مشخصه هایی که ذکر می کنیم انتخاب کنید.

تفاوت کرم آنتی همورئید و پماد آنتی هموروئید

انواع کرم آنتی همورئید و پماد آنتی هموروئید در بازار موجود است ولی تفاوت آنها در چیست و کدام یک از آنها در انتخاب بهترین مارک پماد آنتی هموروئید برای بیمارن ارجحیت دارد؟ تفاوت اول در این باره که مهمترین تفاوت یک کرم آنتی هموروئید و پماد آنتی همورئید است ، این مساله است که پماد آنتی هموروئید بر پایه روغن است و کرم آنتی همورئید بر پایه آب هست. در ادامه توضیحات بیشتری به شما در این باره می دهیم و متوجه خواهید شد که همین تفاوت کوچک چه کمکی به شما در انتخاب بهتر بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خواهد داشت. 

توجه به نوع پوست در انتخاب بهترین مارک پماد آنتی هموروئید

افرادی که پوست خشک دارند بهتر است پماد (ointment: پمادهای آنتی هموروئید بر پایه روغن هستند) را به جای کرم (cream : کرم های آنتی هموروئید بر پایه آب هستند) انتخاب کنند. روغن موجود در پماد رطوبت را در پوست حفظ می کند و همچنین به عنوان روان کننده عمل می کند و دفع مدفوع را تسهیل می کند به گونه ای که تجربه ناراحت کننده کمتری داشته باشید. از طرف دیگر افرادی که پوست چرب دارند بهتر است از کرم بیشتر از پماد استفاده کنند زیرا مواد فعال موجود در کرم سریعتر از پماد جذب پوست می شود. این به این دلیل است که کرم‌ها بر پایه آب هستند در حالی که پمادها بر پایه روغن هستند، و اگر از قبل پوست چرب دارید، جذب مواد فعال بیشتر طول می‌کشد. از این رو توصیه می کنیم افرادی که پوست خشک دارند حتما از پماد آنتی همورئید استفاده کنند و افرادی که پوست های چرب دارند برای تسکین سریعتر درد از کرم آنتی همورئید استفاده کنند.

توجه به علائم بیماری در انتخاب بهترین مارک پماد آنتی همورئید (بهترین مارک کرم آنتی همورئید )
بهتر است محصولی را انتخاب کنید که علائم خاصی را برای تسکین هدفمند در نظر داشته باشد. اگر از درد ناشی از بواسیر رنج می برید، باید به سراغ پماد آنتی هموروئیدی (کرم آنتی هموروئید) بروید که تسکین دهنده درد باشد (مواد مسکن در ترکیب آن بکار رفته باشد) و اگر مشکل اصلی شما خارش است، باید به سراغ یک محصول ضد خارش بروید. همیشه برچسب پماد آنتی همروئید یا کرم آنتی همورئید انتخابی خود را بخوانید و پماد آنتی هموروئیدی را پیدا کنید که با مشکل خاص شما هماهنگی بیشتری دارد.

بهترین مارک پماد آنتی هموروئید

اگر دچار مشکل هموروئید شده اید حتما برای شما این سوال که بهترین مارک پماد آنتی هموروئید (بهترین مارک کرم آنتی هموروئید) کدام مورد است پیش آمده است. در این زمینه باید گفت شما باید با توجه به مشکل خود و علایمی که دارید گزینه های دارویی موجود در بازار را انتخاب کنید که عموما پزشک در انتخاب این گزینه به شما کمک می کند. دکتر قمری علاوه بر نوعی کرم دست ساز در صورت نیاز به داروهای دیگر پیشنهاداتی به شما ارایه خواهند داد ولی در هر حال ما در ادامه یک سری پماد آنتی هموروئید ایرانی و پماد آنتی هموروئید خارجی معرفی کنیم که اگر دنبال بهترین مارک پماد آنتی هموروئید هستید با کمک توضیحات و مشخصه های دارو کمکی به شما ارایه داده باشیم. 

بهترین مارک پماد آنتی هموروئید ایرانی موجود در بازار دارویی (بهترین پماد بواسیر ایرانی)

همانطور که در ادامه خواهید دید، پماد بواسیر ایرانی و کرم های بواسیر متفاوتی در بازار ایران برای درمان هموروئید استفاده می شود که ما در این جا به معرفی چند مورد از این مارک پماد آنتی هموروئید ایرانی می پردازیم. در ابتدا ما لیستی از چند مورد از بهترین پماد آنتی هموروئید ایرانی را ارایه می دهیم و سپس در مورد هر یک توضیحات مختصری ارایه می دهیم.
بهترین پماد آنتی هموروئید ایرانی
پماد آنتی هموروئید ایرانی شرکت ابوریحان
پماد آنتی هموروئید ایرانی رکتول
پماد آنتی هموروئید ایرانی هموروهرب
پماد آنتی هموروئید ایرانی MG Rectal Ointment
پماد آنتی هموروئید ایرانی دهن کراث هموروهیل
کرم آنتی هموروئید ایرانی شتر دو کوهانه روناک
پماد آنتی هموروئید ایرانی روجا
پماد آنتی هموروئید ایرانی گلد پلاس
پماد آنتی هموروئید ایرانی ونوگل
پماد آنتی هموروئید ایرانی همرکس سبز دارو
پماد آنتی هموروئید ایرانی سیموروئید سیمرغ دارو عطار

 

این پماد آنتی هموروئید ایرانی ساخت و تولید شرکت دارو سازی ابوریحان می باشد. از این پماد آنتی هموروئید ایرانی در راستای درمان هموروئید داخلی استفاده می شود و البته در دیگر مشکلات و بیماری های مقعدی همچون التهاب راست روده، شقاق همراه با فیستول و آزردگی و خارش اطراف مقعد و ادم بعد جراحی نیز از این پماد آنتی هموروئید ایرانی استفاده می شود. قیمت پماد آنتی هموروئید مذکور مناسب مصرف کننده ایرانی می باشد و روش مصرف پماد آنتی هموروئید ایرانی مذکور در انتهای پست توضیح داده شده است. ترکیبات موثر در این پماد آنتی هموروئید ایرانی عبارتند از:

 لیدوکائین که منجر به اثرات بی حسی در این پماد آنتی هموروئید ایرانی می شود، هیدروکورتیزون استات که منجر به اثرات ضد التهابی در این پماد آنتی هموروئید ایرانی می شود. آلومینیوم ساب استات که منجر به اثرات پوشانندگی زخم در این پماد آنتی هموروئید ایرانی می شود و زینک اکساید که منجر به اثرات قابض و بهبود سریعتر زخم در این پماد آنتی هموروئید ایرانی می شود. 

 

پماد آنتی هموروئید ایرانی رکتول ساخت شرکت داروسازی خرمان می باشد. قیمت پماد آنتی هموروئید مذکور برای مصرف کننده ایرانی مناسب است و نحوه استفاده پماد آنتی هموروئید مذکور در انتهای پست ذکر شده است. ما در تلاشیم تا فیلم نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید را در همین پست برای شما آماده سازی کنیم. این پماد آنتی هموروئید ایرانی از عصاره استاندارد شده گیاه مورت ساخته شده است و ماده مؤثره در این پماد آنتی هموروئید ایرانی عصاره میرتول 5 درصد است که تاثیر خوبی برای درمان هموروئید ، شقاق و عوارض ناشی از آن ها دارد.

پماد آنتی هموروئید ایرانی هموروهرب که تصرویر آن ارایه شده است (Hemorrho herb) ساخت شرکت داروسازی گل دارو می باشد. این پماد آنتی هموروئید ایرانی شامل ترکیبات موثری نظیر آب هامامليس( Hamamelis virginiana ) 25%، تنطور بنژوئن 8/3 %، اكسيد روي 5/1 % می باشد.

قیمت پماد آنتی هموروئید ایرانی هموروهرب : 91 هزار تومان 

نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید ایرانی هموهرب : در پایین پست فیلم نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید ایرانی همورو هرب ارایه شده است.

 

  • پماد آنتی هموروئید ایرانی MG Rectal Ointment جهت درمان علائم ناشی از بواسیر (haemorrhoid) درجه I و II مانند خونریزی، درد، خارش، سوزش و سنگینی مقعد و زورپیچ (tenesmus) استفاده می شود. این پماد آنتی هموروئید ایرانی از از اسانس گیاه مورد استفاده کرده است و با 6 عدد اپلیکاتور مقعدی جدید در بسته بندی 20 گرمی ارایه می شود .
  • قیمت پماد آنتی هموروئید ایرانی ام جی MG Rectal Ointment: هفتاد و پنج هزار تومان (قیمت فعلی)

پماد آنتی هموروئید ایرانی دهن کراث هموروهیل دارو درمان 50 گرم

این پماد آنتی هموروئید ایرانی ساخت شرکت دارو درمان است و برای درمان هموروئید مقعدی (بواسیر مقعدی) و رفع نشانه های آن مانند خونریزی مقعدی ، درد مقعدی ، سوزش مقعدی و خارش مقعدی استفاده می شود.

 

کرم آنتی هموروئید ایرانی شتر دو کوهانه روناک

از این کرم آنتی هموروئید ایرانی که بر پایه روغن کوهان شتر می باشد، برای درمان مورادی همچون شقاق ، درمان هموروئید، کاهش خونریزی مقعد ، درمان التهابات مقعد ، کاهش خارش مقعد و …. استفاده می شود.

 

پماد آنتی هموروئید ایرانی روجا

این پماد آنتی هموروئید ایرانی برای درمان مشکلاتی از قبیل بواسیر و شقاق استفاده می شود و تاثیر خوبی بر التهاب مویرگ های داخلی روده می گذارد.

 

پماد آنتی هموروئید ایرانی گلد پلاس

از این پماد آنتی هموروئید ایرانی برای درمان مشکلات هموروئید مقعدی من جمله قطع خون‌ریزی و برگرداندن بیرون‌زدگی هموروئید (بواسیر) استفاده می شود.


این کرم برای درمان واریس به کار می رود ولی در بروشور آن به عنوان یک پماد آنتی هموروئید ایرانی ذکر شده .

این محصول گیاهی با اثر ضد التهابی و نیز تقویت دیواره های عروق سبب بهبود بیماری هایی مثل واریس یا هموروئید می گردد. البته این نکته حائز اهمیت است که مصرف عمده این کرم موارد زیر می باشد:

•   درمان واریس سطحی و عمیق وریدی
•    درمان ادم پاها
•    برطرف کننده درد و حس سنگینی در ساق پا

پماد آنتی هموروئید ایرانی همرکس سبز دارو
این پماد آنتی هموروئید ایرانی (همرکس سبز دارو)  محصولی مناسب برای بهبود هموروئید است. این پماد حاوی مواد گیاهی است که می تواند به درمان هموروئید کمک کنند و روند بهبود این بیماری را تسریع ببخشند. پماد آنتی هموروئید ایرانی همرکس می تواند هوروئید های خونی را نیز درمان کند و برای بهبود پرولاپس مقعد مناسب است. این پماد آنتی هموروئید ایرانی عوارضی نظیر خارش، درد و تحریکات مقعدی را از بین می برد و برای حفظ سلامتی افراد مناسب است. 

 

پماد آنتی هموروئید ایرانی سیموروئید سیمرغ دارو عطار منجر به بهبود خونرسانی شده و التهاب را کاهش در بیماران رفع می کند در نتیجه این پماد آنتی هموروئید ایرانی درد هموروئید را کاهش می دهد. این پماد آنتی هموروئید ایرانی از احتقان عروق جلوگیری کرده و باعث کاهش تورم و قرمزی هموروئید می گردد. روغن اسطوخودوس موجود در این پماد آنتی هموروئید ایرانی اثر ضد درد و ضد باکتریایی داشته و سرعت ترمیم مخاط را افزایش می دهد در نتیجه این پماد آنتی هموروئید ایرانی منجر به بهبود زودتر زخم می گردد.

بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خارجی
(بهترین پماد بواسیر خارجی)

همانطور که گفتیم پماد هموروئید یک نوع درمان دارویی  برای درمان بواسیر که وریدهای متورم و ملتهب در ناحیه رکتوم است، می باشد. پماد بواسیر هموروئیدی معمولاً به صورت موضعی در ناحیه آسیب دیده استفاده می شوند و با کاهش التهاب، تسکین خارش و ایجاد حس تسکین دهنده عمل می کنند. برخی از ترکیبات رایج در پمادهای هموروئیدی عبارتند از هیدروکورتیزون، روغن فندق، لیدوکائین و سایر روغن های معدنی. با این حال، همیشه توصیه می شود قبل از استفاده از هر دارویی، از جمله پماد بواسیر، با پزشک متخصص مشورت کنید. در ادامه ما به معرفی تعدادی پماد آنتی هموروئید خارجی می پردازیم و در مورد نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید، قیمت پماد آنتی هموروئید و ترکیبات موثر آن و موارد مصرف پماد آنتی هموروئدی توضیحاتی ارایه خواهیم داد.

از جمله مارک های خارجی می توان به پماد آنتی هموروئید خارجی هیمالیا اشاره کرد. از این پماد آنتی هموروئید خارجی برای بهبود هموروئید، بهبود شقاق، کاهش درد، خارش و خونریزی ناشی از هموروئید استفاده می گردد.

 

پماد آنتی هموروئید خارجی آنوسول پلاس (پماد بواسیر خارجی Anusol Plus) 

پماد بواسیر خارجی Anusol :

پماد آنتی هموروئید خارجی Anusol یکی از محصولات معروف در دسته پماد های آنتی هموروئید خارجی است که به عنوان یک درمان موثر در کاهش علائم هموروئید شناخته شده است. این پماد حاوی مواد فعالی مانند رزین و هیدروکورتیزون است که در درمان هموروئید همراه با تورم و خونریزی مفید است.

رزین موجود در Anusol یک ماده ضد التهابی طبیعی است که از درختان و گیاهان استخراج می شود. این ماده ضد التهابی می تواند به عنوان یک مسکن طبیعی درد و التهاب هموروئید استفاده شود. همچنین، رزین می تواند به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده در ناحیه تحتانی بدن عمل کند و باعث کاهش خطر ابتلا به عفونت شود.

هیدروکورتیزون نیز یک ماده ضد التهابی است که به عنوان یک درمان موثر در کاهش التهاب و تورم در ناحیه تحتانی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده فعال می تواند به عنوان یک مسکن درد و خارش همراه با هموروئید عمل کند و علائم آن را کاهش دهد.

پماد آنتی هموروئید خارجی Anusol شامل ترکیبی از رزین و هیدروکورتیزون است که می تواند در درمان همه گونه های هموروئید همراه با تورم و خونریزی مفید باشد. علاوه بر این، پماد آنتی هموروئید خارجی Anusol حاوی مواد فعال دیگری نیز مانند روغن های طبیعی و عصاره گیاهی است که باعث تسکین درد و خارش همراه با هموروئید می شود.

استفاده از پماد بواسیر Anusol بسیار آسان است و بیشتر افراد می توانند این پماد را بدون نیاز به نسخه پزشکی خریداری کنند. با این حال، بهتر است قبل از استفاده از پماد آنتی هموروئید Anusol با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید از بهترین درمان ممکن برای درمان هموروئید خود استفاده کنید. همچنین، در صورتی که علائم هموروئید شما پس از استفاده از پماد آنتی هموروئید خارجی Anusol بهبود نیافت، به پزشک خود مراجعه کنید.

پماد آنتی هموروئید خارجی ( که به عنوان پماد آنتی شقاق نیز شناخته می شود) دکتر باتلر جزو بهترین مارک های پماد آنتی هموروئید می باشد. این پماد آنتی هموروئید خارجی حاوی لیدوکائین برای بی‌حس کردن درد، فنیل افرین برای کوچک کردن رگ‌های بزرگ شده و مشتی ترکیبات تسکین‌دهنده مانند آلوئه‌ورا و شاه بلوط اسب برای آرام کردن خارش و التهاب است.

پماد آنتی هموروئید خارجی دکتر باتلر به عنوان یک پماد برای کمک به مرطوب کردن و محافظت از شقاق که اغلب با هموروئید رخ می دهد نیز استفاده می شود. قبل از استفاده از این پماد آنتی هموروئید خارجی حتما نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید که در بروشور محصول آمده را مشاهده کنید و قبل از استفاده حتما با متخصص درمان هموروئید مشاوره کنید.

قیمت پماد آنتی هموروئید خارجی دکتر باتلر ( پماد بواسیر خارجی  Doctor Butler's Hemorrhoid & Fissure Ointment ) : 35 دلار حدودا

پماد بواسیر خارجی Preparation H :

پماد آنتی هموروئید خارجی Preparation H یکی از محصولات معروف در درمان هموروئید است که در سال ۱۹۳۰ توسط یک داروساز آمریکایی به نام روبرت روس ساخته شد. این پماد آنتی هموروئید خارجی حاوی ترکیبی از مواد ضد التهابی و تسکین دهنده درد می باشد و می تواند به عنوان یک درمان موثر در درمان هموروئید های خفیف تا متوسط استفاده شود.

اصلی‌ترین ماده‌ی موجود در پماد بواسیر خارجی Preparation H، فنیل‌افرین است که به عنوان یک ماده ضد التهابی معرفی شده است. این ماده به شکل پماد برای درمان التهاب‌های موضعی استفاده می‌شود. همچنین، پماد آنتی هموروئید خارجی Preparation H حاوی مواد فعال دیگری است که در کاهش تورم و درد مفید است.

این پماد بواسیر خارجی معمولاً برای کاهش التهاب و درد در ناحیه تحتانی بدن استفاده می شود. به عنوان مثال، می تواند در درمان هموروئید، ترشحات مقعدی، ترشحات پوستی و سایر التهابات محلی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، پماد آنتی هموروئید خارجی Preparation H در درمان نقاط تیره و ملتهب نیز موثر است.

با این حال، باید توجه داشت که این پماد آنتی هموروئید خارجی تنها برای درمان هموروئید های خفیف تا متوسط مناسب است و در صورت شدت بیشتر، نیاز به درمان تخصصی توسط پزشک خواهد بود. همچنین، هرگونه علائم درد و خونریزی مشکوک در ناحیه تحتانی بدن باید با پزشک معالج مورد بررسی قرار گیرد.

در کل، پماد آنتی هموروئید خارجی Preparation H یکی از پماد های موثر و معروف در درمان هموروئید و سایر التهابات محلی است که با توجه به نیاز فرد و توصیه پزشک، می تواند به عنوان یک درمان موثر مورد استفاده قرار گیرد.

پماد بواسیر خارجی Proctocream-HC :

پماد آنتی هموروئید Proctocream-HC یکی از پمادهای آنتی هموروئید موجود در بازار است که با داشتن مواد فعال مانند هیدروکورتیزون، می تواند در درمان علائم هموروئید موثر باشد. این پماد آنتی هموروئید در تسکین درد، خارش و التهاب موثر است و می تواند به عنوان یک درمان موثر برای هموروئید همراه با تورم و خونریزی استفاده شود.

هیدروکورتیزون، ماده فعال موجود در پماد آنتی هموروئید Proctocream-HC، یک استروئید ضد التهابی است که به عنوان یک درمان موثر در کاهش التهاب و تورم در ناحیه تحتانی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، این ماده فعال می تواند به عنوان یک مسکن درد و خارش همراه با هموروئید عمل کند و علائم آن را کاهش دهد.

پماد آنتی هموروئید Proctocream-HC توسط پزشکان به عنوان یک درمان موثر برای هموروئید همراه با تورم و خونریزی توصیه می شود. این پماد باعث کاهش علائم هموروئید مانند تورم، خونریزی، درد و خارش می شود. به علاوه، پماد آنتی هموروئید خارجی Proctocream-HC با ترکیبی از هیدروکورتیزون و دیگر مواد فعال موجود در آن، می تواند به عنوان یک محصول ضد التهابی و ضد عفونی کننده در ناحیه تحتانی بدن کاربرد داشته باشد.

استفاده از پماد آنتی هموروئید خارجی Proctocream-HC بسیار آسان است و بیشتر افراد می توانند این پماد بواسیر خارجی را بدون نیاز به نسخه پزشکی خریداری کنند. با این حال، بهتر است قبل از استفاده از پماد آنتی هموروئید خارجی Proctocream-HC با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید از بهترین درمان ممکن برای هموروئید خود استفاده کنید. همچنین، در صورتی که علائم هموروئید شما پس از استفاده از پماد آنتی هموروئید خارجی Proctocream-HC بهبود نیافت، به پزشک خود مراجعه کنید.

در کل، پماد آنتی هموروئید خارجی Proctocream-HC یکی از پمادهای آنتی هموروئید خارجی موثر در کاهش علائم هموروئید مانند تورم، خونریزی، درد و خارش است که با داشتن مواد فعال مانند هیدروکورتیزون، می تواند به عنوان یک درمان موثر برای هموروئید همراه با تورم و خونریزی مورد استفاده قرار گیرد.

پماد بواسیر خارجی Tucks :

پماد آنتی هموروئید خارجی Tucks یکی از پمادهای آنتی هموروئید موجود در بازار است که به عنوان یک راه حل طبیعی و موثر برای درمان علائم هموروئید شناخته شده است. این پماد با داشتن مواد فعال مانند هیدروکلرید زینک، هیدروکورتیزون، و عصاره های طبیعی چون عصاره هل، بتولین، و همیچنین عصاره چای سبز، می تواند در تسکین درد، خارش و التهاب موثر باشد و به عنوان یک درمان موثر برای هموروئید همراه با تورم و خونریزی استفاده شود.

هیدروکلرید زینک، ماده فعال موجود در پماد آنتی هموروئید خارجی Tucks، به عنوان یک ماده آنتی باکتریال و ضد التهابی به عنوان یک راه حل طبیعی برای درمان هموروئید شناخته شده است. این ماده فعال می تواند به عنوان ضد عفونی کننده و تسکین دهنده برای ناحیه تحتانی بدن کاربرد داشته باشد.

هیدروکورتیزون، ماده فعال دیگر موجود در پماد بواسیر خارجی Tucks، یک استروئید ضد التهابی است که به عنوان یک درمان موثر در کاهش التهاب و تورم در ناحیه تحتانی بدن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، این ماده فعال می تواند به عنوان یک مسکن درد و خارش همراه با هموروئید عمل کند و علائم آن را کاهش دهد.

عصاره هل و بتولین نیز به عنوان دو ماده فعال طبیعی موجود در پماد آنتی هموروئید Tucks شناخته شده اند که می توانند در کاهش علائم هموروئید موثر باشند. هل با داشتن خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کننده به عنوان یک راه حل طبیعی برای تسکین درد و خارش در ناحیه تحتانی بدن استفاده می شود. بتولین نیز با داشتن خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کننده می تواند در درمان علائم هموروئید اثربخش باشد.

عصاره چای سبز نیز به عنوان یک ماده فعال طبیعی در پماد آنتی هموروئید Tucks موجود است که می تواند در درمان علائم هموروئید موثر باشد. چای سبز با داشتن خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کننده به عنوان یک راه حل طبیعی برای تسکین درد و خارش در ناحیه تحتانی بدن استفاده می شود.

استفاده از پماد آنتی هموروئید Tucks بسیار آسان است و بیشتر افراد می توانند این پماد را بدون نیاز به نسخه پزشکی خریداری کنند. با این حال، بهتر است قبل از استفاده از پماد آنتی هموروئید خارجی Tucks با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید از بهترین درمان ممکن برای هموروئید خود استفاده کنید. همچنین، در صورتی که علائم هموروئید شما پس از استفاده از پماد بواسیر Tucks بهبود نیافت یا بدتر شد، باید به پزشک خود مراجعه کنید.

در ادامه لیستی از 10 بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خارجی با توضیحات ارایه می دهیم:

بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خارجی
نام بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خارجی ( بهترین مارک پماد بواسیر خارجی ) توضیحاتی مختصر در مورد پماد آنتی هموروئید خارجی ذکر شده
1. پماد آنتی هموروئید خارجی Preparation H: یکی از معروف‌ترین برندهای پماد آنتی هموروئید است که شامل ترکیباتی مانند فنیلفرین، پریلوکائین و هیدروکورتیزون است. این پماد آنتی هموروئید خارجی می‌تواند در بهبود خارش، سوزش و درد مربوط به هموروئید کمک کند.
2. پماد آنتی هموروئید خارجی Anusol این پماد آنتی هموروئید خارجی شامل ترکیباتی مانند آلوئه ورا، هیدروکورتیزون و آمینوفیلین است. این ترکیبات می‌توانند در بهبود التهاب و علائم هموروئیدی مانند خونریزی و سوزش کمک کنند.
3. پماد آنتی هموروئید خارجی Preparatory F: این پماد آنتی هموروئید خارجی شامل ترکیباتی مانند فنیلفرین، پریلوکائین و هیدروکورتیزون است و می‌تواند در بهبود علائم هموروئید مانند خونریزی، سوزش و درد کمک کند.
4. پماد آنتی هموروئید خارجی Procto-Glyvenol: این پماد آنتی هموروئید خارجی شامل ترکیباتی مانند لیدوکائین و هیدروکورتیزون است. این ترکیبات می‌توانند در کاهش علائم هموروئید مانند خونریزی، سوزش و درد کمک کنند.
5. پماد آنتی هموروئید خارجی Rectogesic: این پماد آنتی هموروئید خارجی شامل ترکیباتی مانند گلیسریل ترینیترات است که باعث گشادی عروق منطقه مورد نظر می‌شود و می‌تواند در کاهش درد و سوزش مربوط به هموروئید کمک کند.
6. پماد آنتی هموروئید خارجی Tronolane: این پماد آنتی هموروئید خارجی شامل ترکیباتی مانند پریلوکائین و پراموکسین است. این ترکیبات می‌توانند در بهبود خارش، سوزش و درد مربوط به هموروئید کمک کنند.
7. پماد آنتی هموروئید خارجی Americaine: این پماد آنتی هموروئید خارجی شامل ترکیباتی مانند بنزوکائین و بوپیوکائین است که می‌تواند در کاهش درد و سوزش مربوط به هموروئید کمک کند.
8. پماد آنتی هموروئید خارجی Proctosedyl: این پماد بواسیر خارجی شامل ترکیباتی مانند هیدروکورتیزون، کینولون و لیدوکائین است. این ترکیبات می‌توانند در بهبود علائم هموروئید مانند خونریزی، سوزش و درد کمک کنند.
9. پماد آنتی هموروئید خارجی Ultraproct این پماد بواسیر خارجی شامل ترکیباتی مانند کینولون و هیدروکورتیزون است. این ترکیبات می‌توانند در بهبود التهاب و علائم هموروئیدی مانند خونریزی و سوزش کمک کنند.
10. پماد آنتی هموروئید خارجی Proctofoam این پماد آنتی هموروئید خارجی شامل ترکیباتی مانند هیدروکورتیزون و پریلوکائین است. این ترکیبات می‌توانند در کاهش علائم هموروئید مانند خونریزی، سوزش و درد کمک کنند.

 

گرید هموروئید یا بواسیر

در ابتدا ما توضیحاتی پیرامون انواع هموروئید بیان می کنیم :

انواع هموروئید یا بواسیر در انتخاب بهترین مارک پماد آنتی هموروئید نقش مهمی دارد. 

۱- هموروئید داخلی

این نوع خاص از بواسیر که به بواسیر داخلی شناخته می شود، در ناحیه داخلی مقعد به وجود می اید. این مدل هموروئید عموما با خونریزی همراه است. این بیماری اگر درمان نشود و پیشرفت یابد، باعث بروز کم خونی و یا ضعف در افرادی می گردد که دچار کم خونی می باشند. این نوع خاص از هموروئید در چهار شدت احتمال دارد خود را بروزدهد:

۱- هموروئید داخلی نوع ۱ (بواسیر داخلی نوع 1)

هموروئید داخلی نوع یک (بواسیر داخلی نوع 1)، مراحل ابتدائی بیماری را بیان می کند که در این حالت شدت بیماری در پایین ترین میزان ممکنه قرار دارد و میزان خونریزی در آن بسیار کم است به گونه ای که که حتی شاید بیمار متوجه آن نشود. در این نوع از بیماری هموروئید، تنها رگ‌های اطراف ناحیه مقعد دچار کمهی التهاب و تورم شده و در واقع هیچگونه بافت اضافه یا بیرون زدگی در این حالت وجود ندارد. در این مرحله از بیماری اگر بیمار از روش‌های درمان خانگی هموروئید برای درمان آن استفاده کند، بیماری به احتمال بالا از بین خواهد رفت.

۲- هموروئید داخلی نوع ۲ (بواسیر داخلی نوع 2)

در نوع دو از بیماری هموروئید داخلی، میزان خونریزی از ناحیه مقعد تا حدودی افزایش پیدا کرده و اندکی هم بافت اضافه در پیرامون ناحیه مقعدی ایجاد می شود که این بافت اضافه ممکن است در اثر دویدن یا ایجاد فشار از مقعد بیرون بزند. در این حالت نیز باید گفت چندان جای نگرانی نبوده و خود بافت بعد از چند دقیقه به داخل مقعد بر می گردد. احتمال درمان این مدل هموروئید با روش‌های خانگی و مرسوم از این مرحله به بعد کاهش یافته و حتما بیماران باید به سمت رویکردهای درمانی دیگر بروند. در این مرحله استفاده از انواع کرم انتی هموروئید و پماد  آنتی هموروئید می‌تواند برای رفع مشکل شما بسیار مفید باشد.

۳- هموروئید داخلی نوع ۳ (بواسیر داخلی نوع 3)

در این مرحله از بیماری ما به بیماران توصیه اکید می کنیم که حتما باید به پزشک برای درمان هموروئید مراجعه کنند. از مشخصه های این مرحله از بیماری می توان به این مورد اشاره داشت که در این حالت بافت بیرون زده به خودی خود به داخل مقعد برنمی گردد و باید به شکل دستی این کار را انجام دهید که این رویه خود باعث افزایش خونریزی خواهد گردید. روش درمان قطعی بیماری هموروئید در این حالت عمل  لیزر هموروئید است که خونریزی و درد کمی دارد.

۴- هموروئید داخلی نوع 4 (بواسیر داخلی نوع 4)

مرحله پیشرفته بیماری بواسیر یا هموروئید همین مرحله چهارم آن می باشد که در این مرحله بیمار با بافت اضافی دچار افتادگی بیش از حد گردیده و این بافت اضافی حتی با دست هم به حالت اولیه خود برنمی گردد. بیمار در این حالت در طول روز با بیرون زدگی همراه می باشد و گاها به دلیل وجود عفونت ممکن است بیمار کمی احساس درد نیز داشته باشد.

۲- هموروئید خارجی (بواسیر خارجی)

بواسیر خارجی به راحتی قابل تشخیص است؛ زیرا در خارج از بدن ایجاد می شود و بیماران به آسانی می توانند از انواع مختلف روشهای درمانی برای درمان آن استفاده کنند. پماد انتی هموروئید و لیزر هموروئید برای درمان این مدل از بیماری یک گزینه درمانی مناسب است. این نوع از بیماری (هموروئید خارجی) درد شدیدی را به همراه دارد که تحمل آن سخت است و بیماران ممکن است به واسطه آن مجبور به خانه نشینی  شوند.

نکته مهم :

هم کرم ها و هم پمادها در درمان هموروئید خارجی بسیار عالی عمل می کنند، اما کرم هموروئید خارجی ممکن است برای هموروئید داخلی به خوبی عمل نکند. برای بواسیر خارجی نیز می توانید از کرم موضعی استفاده کنید و برای هموروئید داخلی از شیاف دارویی استفاده کنید. از این رو مطالعه برچسب قبل از انتخاب محصول مناسب ضروری است.

 

بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خارجی | بهترین مارک پماد آنتی هموروئید | بهترین پماد آنتی هموروئید ایرانی | بهترین پماد آنتی هموروئید خارجی

عناصر به کار رفته در بهترین مارک های پماد آنتی هموروئید
در انتخاب بهترین مارک پماد آنتی هموروئید نکات مختلفی من جمله مواد به کار رفته در ترکیبات پماد آنتی هموروئید مهم می باشد . موادی مانند روغن فندق ، روغن نارگیل، آلوئه ورا، ویتامین E همگی برای تسکین هموروئید بسیار خوب هستند و درد و خارش هموروئید را کاهش می دهند. لیدوکائین که یک بی حس کننده موضعی است نیز در تسکین درد هموروئید بسیار مفید است.

چه موادی را باید در کرم های هموروئید جستجو کرد
بسیاری از کرم های درمان هموروئید حاوی مواد فعال هیدروکورتیزون یا فنیل افرین هستند. هیدروکورتیزون یک استروئید است که به تسکین خارش و التهاب ناشی از هموروئید کمک می کند. از طرف دیگر فنیل افرین یک منقبض کننده عروق است که رگ های خونی را منقبض می کند.

برخی از بی حس کننده های موضعی حاوی 5 درصد لیدوکائین هستند که به سرعت درد و ناراحتی را تسکین می دهد. برخی از کرم‌های هموروئید اعصاب را بی‌حس می‌کنند و به طور موقت درد و سایر دردها را تسکین می‌دهند. این مواد بی حس کننده شامل بنزوکائین، دیبوکائین و پراموکسین است.

 فندق (Witch hazel) یک قابض است که رگ های خونی را کوچک می کند و سوزش و خارش ناشی از بواسیر را به طور موقت تسکین می دهد. سایر مواد طبیعی که تسکین دهنده هستند و درد و خارش را کاهش می دهندعبارتند از موادی مانند  روغن نارگیل، آلوئه ورا و ویتامین E .

کرم‌های رکتال بواسیر اغلب حاوی یک محافظ مانند اکسید روی، روغن معدنی، لانولین، گلیسیرین یا نشاسته هستند که پوششی روی بافت‌های ظریف ایجاد می‌کند تا از تحریک و خشک شدن و تحریک بیش از حد جلوگیری کند و همچنین از بافت در حین بهبود محافظت می‌کند.

هموروئید وریدهای متورم رکتوم یا مقعد به دلیل افزایش فشار یا یبوست است. صحبت کردن در مورد آن نمی تواند خیلی راحت باشد. برخی از هموروئیدها خارش دارند، دردناک هستند و باعث خونریزی می شوند. این می تواند به دلیل نشستن طولانی مدت، فشار بیش از حد روده ها و بارداری باشد. کرم های آنتی هموروئید حاوی استروئیدهای ملایمی هستند که به کاهش درد و تورم کمک می کنند. اینها غیر چرب و قابل اعتماد هستند و تسکین فوری را فراهم می کنند. برخی از این کرم ها از مواد 100% طبیعی ساخته شده اند و برخی دیگر فاقد مواد شیمیایی خشن (harsh ) هستند. با این حال، برخی از کرم های آنتی هموروئید ممکن است اثر طولانی مدت نداشته باشند و ممکن است اثر بی حس کنندگی خوبی به شما ندهند. به یاد داشته باشید که پماد آنتی هموروئیدی را انتخاب کنید که مناسب پوست شما باشد.

دکتر قمری در مورد کرم های هموروئید تحقیق زیادی کرده اند و لیستی از بهترین پماد های آنتی هموروئید (کرم های آنتی هموروئید ) را به بیماران ارایه می دهند. پمادهای آنتی هموروئید عمدتا حاوی یک استروئید خفیف هستند که تسکین فوری و قابل توجهی را از تورم وریدهای پایینی ارائه می دهد.

بهترین پماد آنتی هموروئید گیاهی (توصیه هایی برای انتخاب بهترین پماد بواسیر گیاهی)

انواع پماد آنتی هموروئید گیاهی و پماد بواسیر گیاهی در بازار های دارویی هموروئید وجود دارد که این پمادها با استفاده از ترکیبات گیاهی مفید برای درمان هموروئید تهیه می‌شود. این پمادها دارای خواص ضد التهاب، ضد عفونی کننده و آرامش بخش هستند که باعث بهبود سریعتر و کاهش علائم هموروئید می‌شوند. ترکیبات آویشن، رازیانه، زعفران، گل همیشه بهار، چای سبز و آلوئه ورا در پماد آنتی هموروئید گیاهی استفاده می‌شوند.


آویشن دارای خواص ضد التهاب و ضد عفونی کننده است و از آن در پماد آنتی هموروئید گیاهی استفاده می شود.

رازیانه کاهش درد و التهاب را فراهم می‌کند و گزینه مناسب دیگری می باشد که از آن در پماد بواسیر گیاهی استفاده می شود.

از دیگر گیاهانی که در پماد آنتی هموروئید گیاهی استفاده می شود می توان به زعفران اشاره داشت. زعفران آرامش بخش است و برای درمان هموروئید در کرم آنتی هموروئید گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

گل همیشه بهار خواص ضد اسپاسمودیک دارد و اسشتفاده از آن برای درمان هموروئید می تواند مفید باشد.

چای سبز نیز به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در برخی پمادهای آنتی هموروئید گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

آلوئه ورا با خواص ضد التهاب و ضد عفونی کننده درمان هموروئید را تسهیل می‌کند و در بیشتر پمادهای بواسیر گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از استفاده از پماد آنتی هموروئید گیاهی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و از محصولات معتبر و با کیفیت استفاده کنید. استفاده از پماد بواسیر گیاهی یک راه حل خوب برای درمان بیماری هموروئید است ولی بدون عوارض جانبی نیست و برای درمان هموروئید باید بهترین پماد آنتی هموروئید گیاهی را با کمک مشاوره پزشک و مقتضیات بدنی خودتان انتخاب کنید. در حقیقت بهترین مارک پماد آنتی هموروئید گیاهی چیزی نیست که برای همه یکسان باشد . برخی به مواد گیاهی موجود در پمادهای آنتی هموروئید گیاهی حساسیت دارند. در ادامه توضیحاتی در مورد عوارض پمادهای آنتی هموروئید گیاهی ارایه می دهیم که به شما در انتخاب بهترین مارک پماد بواسیر گیاهی کمک خواهد کرد.
1. خشکی :

استفاده از پماد آنتی هموروئید گیاهی ممکن است باعث خشکی در منطقه درمان شده شود. این عارضه معمولاً باعث ایجاد خارش و سوزش می‌شود. برای جلوگیری از این عارضه، بهتر است پس از استفاده از پماد، منطقه درمان شده را با آب گرم شستشو داده و خشک کرد.

2. حساسیت:
بعضی افراد ممکن است به یک یا چند ترکیب گیاهی موجود در پماد آنتی هموروئید گیاهی حساسیت داشته باشند. این حساسیت ممکن است باعث تورم، قرمزی و خارش در منطقه درمان شده شود. در صورت بروز این عارضه، استفاده از این پماد بواسیر گیاهی باید متوقف شده و در صورت نیاز به درمان، به پزشک مراجعه شود.

3. تحریک پوستی:
استفاده بیش از حد از پماد آنتی هموروئید ممکن است باعث تحریک پوستی در منطقه درمان شده شود. این عارضه ممکن است باعث ایجاد سوزش، خارش و درد در منطقه درمان شده شود. برای جلوگیری از این عارضه، بهتر است پماد آنتی هموروئید را به میزان مناسب و مطابق با دستور پزشک استفاده کنید.

4. خارش:
استفاده از پماد آنتی هموروئید گیاهی ممکن است باعث بروز خارش در منطقه درمان شده شود. این عارضه ممکن است باعث تحریک پوستی و ایجاد سوزش شود. در صورت بروز این عارضه، استفاده از این پماد آنتی هموروئید گیاهی را متوقف و با پزشک مشورت کنید. در صورت نیاز به درمان، به پزشک مراجعه شود.

5. تغییر رنگ پوست:
مصرف بیش از حد یا ناصحیح پماد آنتی هموروئید گیاهی ممکن است باعث تغییر رنگ پوست در منطقه درمان شده شود. این عارضه ممکن است باعث ایجاد ناراحتی و افزایش نگرانی شود. برای جلوگیری از این عارضه، بهتر است پماد را به میزان مناسب و مطابق با دستور پزشک استفاده کنید.

مطالعه دستورالعمل‌های استفاده از پماد آنتی هموروئید گیاهی و مشاوره با پزشک، می‌تواند به جلوگیری از بروز عوارض و بهبود سریعتر و کاهش علائم هموروئید کمک کند. همچنین، برای افرادی که به یکی از ترکیبات گیاهی حساسیت دارند، استفاده از پماد آنتی هموروئید گیاهی توصیه نمی‌شود. 

 

نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید (پماد آنتی هموروئید ایرانی - پماد آنتی هموروئید خارجی)

همانطور که گفته شد پماد بواسیر یا پماد آنتی هموروئید یکی از روش‌های درمانی برای درمان هموروئید است که به صورت خارجی و موضعی بر روی منطقه آنال به کار می‌رود. این پماد شامل ترکیباتی است که به علت داشتن خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و تسکینی، به درمان هموروئید کمک می‌کنند.

روش مصرف پماد آنتی هموروئید | نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید | نحوه مصرف پماد بواسیر | روش مصرف پماد بواسیر

برای مصرف پماد آنتی هموروئید، ابتدا منطقه مورد نظر باید با آب ولرم و صابون خوب شسته شود. سپس با استفاده از دستمال نرم، منطقه آنال خشک شود.

سپس پماد آنتی هموروئید (پماد بواسیر) را با دست یا با استفاده از لوازمی مانند قلم اپلیکاتور، روی منطقه آنال و بخصوص روی زخم‌های هموروئید، ماساژ داده و به طور یکنواخت روی منطقه پخش شود. در صورتی که پماد آنتی هموروئید را با دست می‌مالید، حتماً باید دستان خود را قبل و بعد از مصرف پماد، با آب ولرم و صابون بشویید و این نکته در زمینه نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید مهم است.

پماد آنتی هموروئید را معمولاً دو بار در روز، صبح و شب، مصرف کنید. در صورتی که پزشک شما دستورات دیگری برای مصرف پماد بواسیر به شما داده باشد، حتماً به دستورات پزشک خود عمل کنید.

توصیه‌های مهم در مورد نحوه استفاده از پماد آنتی هموروئید

در هنگام مصرف پماد آنتی هموروئید، به توصیه‌های زیر توجه کنید:

– در صورتی که برای اولین بار از پماد آنتی هموروئید استفاده می‌کنید، قبل از استفاده باید اطمینان حاصل کنید که شما به ترکیبات آن حساسیت ندارید.
– در صورتی که در طول مصرف پماد آنتی هموروئید، علائم ناراحتی و حساسیت مانند سوزش، خارش و قرمزی را تجربه کردید، باید به پزشک خود اطلاع دهید.
– پماد آنتی هموروئید را فقط بر روی منطقه آنال و به خصوص روی زخم‌های هموروئید استفاده کنید. استفاده از پماد آنتی هموروئید بر روی سایر مناطق بدن، مانند چشم، بسیار خطرناک است.
– پماد آنتی هموروئید را با دستان خود مالیده و به دستان دیگران ندهید.
– بعد از مصرف پماد آنتی هموروئید، دستان خود را با آب ولرم و صابون شسته کنید.
– پماد آنتی هموروئید را در جای خشک و خنک نگهداری کنید و از دسترس کودکان دور نگه دارید.

نتیجه‌گیری

پماد آنتی هموروئید یکی از روش‌های درمانی برای هموروئید است که به صورت خارجی و موضعی بر روی منطقه آنال به کار می‌رود. برای مصرف این پماد، باید توصیه‌های پزشک خود را رعایت کرده و به دقت دستورات نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید را دنبال کنید. با استفاده از پماد آنتی هموروئید، می‌توان به بهبود سریعتر زخم‌های هموروئید و کاهش درد و خونریزی رسید.

فیلم نحوه استفاده از پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور

فیلم نحوه استفاده از پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور – فیلم نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور

نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور | یکی از روش‌های مصرف آسان و مؤثر پماد آنتی هموروئید استفاده از اپلیکاتور است. پماد آنتی هموروئید با داشتن ترکیبی از مواد ضد التهاب، مسکن و مرطوب کننده، می‌تواند به خوبی در درمان علائم هموروئیدی مانند خارش، سوزش و درد کمک کند. برای درک بهتر شما از نحوه استفاده از پماد آنتی هموروئید ما فیلم نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید را در سایت بار گذاری کرده ایم که می توانید توامان با توضیحات این فیلم نحوه استفاده از پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور را نیز ببینید.

بهترین زمان برای استفاده از پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور، همانطور که در فیلم نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور بدان اشاره شده است، پس از شستشوی منطقه مورد نظر است. ابتدا باید دست‌ها را با آب و صابون بشویید و سپس منطقه مورد نظر را با آب گرم شستشو دهید تا از کثیفی‌ها و بافت‌های مرده پاک شود. پس از آن، با استفاده از پارچه نرم و تمیز، منطقه را خشک کنید.

حال وارد بخش نحوه استفاده از پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور می شویم. ابتدا با استفاده از اپلیکاتور، مقدار کافی از پماد را روی نوک اپلیکاتور قرار دهید و سپس آن را به آرامی و با حرکت دایره‌ای روی منطقه مورد نظر بمالید. اپلیکاتور باید به آرامی و با فشار کم استفاده شود تا از آسیب دیدن منطقه جلوگیری شود. پس از مالیدن پماد آنتی هموروئید، دست‌ها را دوباره بشویید و اپلیکاتور را نیز با آب و صابون تمیز کنید.

در صورت نیاز، می‌توانید عملیات مالیدن پماد آنتی هموروئید را تا چندین بار در روز تکرار کنید. اما با توجه به میزان شدت علائم هموروئیدی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا به شما راهنمایی دقیق‌تری در مورد تعداد بارهایی که در روز باید از پماد آنتی هموروئید استفاده کنید ، ارایه دهدو حتما فیلم بارگذاری شده در سایت در مورد نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید با اپلیکاتور را ببینید زیرا کمک شایانی به شما در نحوه استفاده از پماد آنتی هموروئید خواهد کرد.

 

مقایسه پماد آنتی هموروئید ایرانی و پماد آنتی هموروئید خارجی ( پماد هموروئید خارجی بهتره ؟ یا پماد آنتی هموروئید ایرانی بهتره؟ ):
برای پاسخ به این سئوال، باید یک مقایسه جامع و علمی از تمام پمادهای آنتی هموروئید موجود در بازار انجام شود. با این حال، محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی در هر کشور از سازمان‌های مختلفی برای تایید کیفیت و اعتبار پذیری خود استفاده می‌کنند. بنابراین، نمی‌توان به طور کلی برای یک کشور قضاوت کرد و باید هر محصول را به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار داد. با این حال، پماد آنتی هموروئید ایرانی به عنوان یک پماد با کیفیت و موثر برای درمان هموروئید شناخته می‌شود و دارای مجوز و استاندارد بهداشتی می‌باشد. همچنین، هرگونه استفاده از پماد آنتی هموروئید باید با مشورت پزشک صورت گیرد. سعی کنید فریب بازار گرمی های تبلیغاتی را نخورید و با راهنمایی و مشورت دکتر خود ، پماد آنتی هموروئید مناسب خود را انتخاب کنید.در ادامه لیست کاملی از محصولات پماد آنتی هموروئید خارجی و ایرانی ارایه می دهیم. برای انتخاب پماد آنتی هموروئید مناسب خود حتما با پزشک خود مشاوره کنید.

 

بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خارجی و ایرانی
پماد آنتی هموروئید ایرانی شرکت ابوریحانپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Venapro
پماد آنتی هموروئید ایرانی رکتولپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Tronolane
پماد آنتی هموروئید ایرانی هموروهربپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Nupercainal
پماد آنتی هموروئید ایرانی MG Rectal Ointmentپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Americaine
پماد آنتی هموروئید ایرانی دهن کراث هموروهیلپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Calmoseptine
کرم آنتی هموروئید ایرانی شتر دو کوهانه روناکپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Tucks
پماد آنتی هموروئید ایرانی روجاپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Zenmed Ziro
پماد آنتی هموروئید ایرانی گلد پلاسپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Witch Doctor
پماد آنتی هموروئید ایرانی ونوگلپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Dr. Butler’s
پماد آنتی هموروئید ایرانی همرکس سبز داروپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Hemovir
پماد آنتی هموروئید ایرانی سیموروئید سیمرغ دارو عطارپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Mayinglong
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک Preparation Hپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Avatrol
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک Anusolپماد آنتی هموروئید خارجی مارک HemRid
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک  Procto-Glyvenolپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Hemorrhoid Rescue
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک Hemoroidinپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Hemorrhoids Miracle
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک Proctosedylپماد آنتی هموروئید خارجی مارک H-Hemorrhoids
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک Scheriproctپماد آنتی هموروئید خارجی مارک HemClear
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک Ultraproctپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Hem-B-Gone
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک Proctofoam HCپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Neo Healar
پماد آنتی هموروئید خارجی مارک Emlaپماد آنتی هموروئید خارجی مارک Rectogesic

 

4.4 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
مهدی
1 سال قبل

سلام و عرض ادب
ممنون بابت لیست کاملی که از پمادهای آنتی هموروئید ایرانی گذاشتید. لطفا لیست کاملی از پمادهای آنتی هموروئید خارجی هر درسایت بارگذاری کنید.در کل پست مفیدی بود .

سارا
سارا
1 سال قبل

سلام . لطفا فیلم نحوه مصرف پماد آنتی هموروئید را که در سایت نوشتید بارگزاری کنید .

ساحل
ساحل
1 سال قبل

بابت مشکل بواسیر دنبال استفاده از پماد آنتی هموروئید بودم که به پست شما رسیدم. ممنون بابت پست جامعی که گذاشتید و انواع پماد آنتی هموروئید رو معرفی کردید.

Diba
Diba
1 سال قبل

کاملترین پست در مورد پماد آنتی هموروئید بود که خوندم، ممنون

سرعین
سرعین
11 ماه قبل

پمادهای انتی هموروئید خارجی که نام بردید در بازار داخل همشون موجود نیست.

کمال
کمال
11 ماه قبل

بهترین پماد آنتی هموروئید خارجی کدوم هست

مهسا
مهسا
11 ماه قبل

بهترین مارک پماد آنتی هموروئید خارجی کدوم هست؟