بهترین جراح کولورکتال در تهران

بهترین جراح کولورکتال در تهران

بهترین جراح کولورکتال در تهران کیست ؟ بهترین پروکتولوژیست در تهران کیست ؟ 

در ابتدا باید در این باره که جراح کولورکتال یا پروکتولوژیست کیست و چه تفاوتی با متخصص گوارش که عموما در یک سطح دیده می شوند، توضیحاتی ارایه داد. یکی از پرسشهای مرسوم که در میان مردم مطرح می شود این موضوع است که تفاوت جراح کولوروکتال با متخصص گوارش در چیست ؟ عموما بیماران نمی دانند که فرق این دو رشته کاری چیست و کدام متخصص برای انها مناسب تر است. البته باید گفت که این دو رشته های کاری در بیشتر زمینه ها همپوشانی هایی دارند ولی این تخصص ها در واقع از نظر شرایطی که درمان می کنند و روش آموزش آنها بسیار با یکدیگر تفاوت های عمده ای دارند. ما ابتدا به توضیحاتی پیرامون تفاوت های جراح کولورکتال با متخصص گوارش می پردازیم و بعد با ارایه مستنداتی به شما در انتخاب بهترین جراح کولورکتال در تهران راهنمایی می کنیم.

بهترین جراح کولورکتال | جراح کولورکتال (شخصی که جراحی کولورکتال Colorectal surgery را انجام می دهد) که این شخص در گذشته به عنوان پروکتولوژیست (proctologist) در میان مردم مطرح بود، در حقیقت یک جراح عمومی می باشد که این فرد آموزش های بیشتری را در زمینه تشخیص و درمان بیماری های روده بزرگ، رکتوم و مقعد گذرانده است. پس مطمئنا توانایی های بیشتری نسبت به سایر پزشکان نسبت به درمان بیماری های مقعدی دارد. باید در این باره گفت که جراحان کولون و رکتوم در حقیقت متخصص در درمان جراحی و غیر جراحی مشکلات کولون و رکتوم هستند. همچنین باید گفت که جراحان روده بزرگ و رکتوم بیماری های خوش خیم و بدخیم را مداوا و درمان می نمایند. این افراد معاینات غربالگری روده بزرگ را انجام می دهند و در صورت لزوم با جراحی مشکلات بیمارن را رفع و آنها را درمان می کنند. شما باید برای انتخاب بهترین جراح کولورکتال در تهران ابتدا بدانید که کار یک جراح کولورکتال چیست؟ در حقیقت بهترین جراح کولورکتال در تهران چه مولفه های کاری را باید داشته باشد ؟ 

جراح کولورکتال علائم و شرایط زیر را ارزیابی، تشخیص و مداوا می نماید:

ارزیابی، تشخیص و مداوای آبسه مقعدی

آبسه مقعدی یا Perirectal Abscess یک بیماری مقعدی است که به صورت عفونتی سطحی بروز می کند و بروز آن در کودکان و نوزادان بسیار نادر است، این بیماری می تواند با بیماری های التهابی روده همچون بیماری کرون همراه باشد. دکتر قمری به عنوان بهترین جراح کولورکتال تجربه  بالایی در درمان بیماران مبتلا به آبسه مقعدی دارند و در این زمینه می توانید به فیلم ها و مطالب سایت برای دستری به اطلاعات بیشتر مراجعه نمایید.

ارزیابی، تشخیص و مداوای فیستول

فیستول (Fistule) در حقیقت به هر نوع مجرای غیر طبیعی میان دو اندام گفته می شود و فیستول مقعدی از جمله بیماری هایی است که  عموما با خروج چرک و عفونت از این مجرای غیر طبیعی مقعدی همراه است.دکتر قمری به عنوان بهترین جراح کولورکتال تجربه  بالایی در درمان بیماران مبتلا به فیستول مقعدی دارند و در این زمینه مطالب مفیدی در سایت موجود است که می توانید بدانها مراجعه نمایید.

ارزیابی، تشخیص و مداوای سرطان مقعد

سرطان مقعد (Anal cancer) نوعی از انواع سرطان های غیر معمول است که در ناحیه مقعد رخ می دهد و در حقیقت نوعی رشد غیر معمول سلول های اطراف مقعد یا کانال آن است. دکتر قمری به عنوان بهترین جراح کولورکتال تجربه  بالایی در تشخیص این بیماری دارند و با مراجعه و ویزیت می توانید فورا به تشخیص و درمان این عارضه نادر بپردازید.

ارزیابی، تشخیص و مداوای شقاق مقعد درد مقعد

شقاق که به آن فیشر هم می گویند (Fissure anale) عارضه ای دردناک مقعدی برآمده از زخم سطحی یا پارگی (ترک خوردگی یا چاک خوردگی ) در دهانه مقعد است که دکتر قمری به عنوان بهترین جراح کولورکتال در تهران بیماران زیادی را که به این عارضه دچار شده اند را تشخیص و درمان نموده اند. در این زمینه مطالب مفیدی در سایت ارایه شده است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

ارزیابی، تشخیص و مداوای زگیل مقعدی

زگیل مقعدی (Anal Warts یا Anus Warts) نوعی زگیل تناسلی که به صورت زگیل های کوچک در داخل و دور مقعد بروز می نماید و از جمله وظایف یک جراح کولورکتال تشخیص و درمان این بیماری می باشد.

ارزیابی، تشخیص و مداوای بی اختیاری روده سرطان کولورکتال

در بیمارانی که به سرطان کولورکتال مبتلا شده اند شاید جراحی در ناحیه روده منجر به مشکلاتی از قبیل بی اختیاری مدفوع در بیمار ایجاد شود که بهترین جراحان کولورکتال در تهران و سایر نقاط ایران در این زمینه می توانند به بیماران کمک کنند.

ارزیابی، تشخیص و مداوای یبوست

درمان یبوست به عنوان یکی از عوامل اصلی بیماری های مقعدی نقش برجسته ای در درمان مشکلات بیماران دارد و دکتر قمری به عنوان بهترین جراح کولورکتال در تهران همواره به اصلاح تغذیه و رفع این مشکل در بیماران تاکید ویژه ای دارند.

ارزیابی، تشخیص و مداوای بیماری کرون بیماری دیورتیکولار

بیماری کرون ، نوعی بیماری التهابی روده (IBD) می باشد که تورم و تحریک  دستگاه گوارش را به همراه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالب ارایه شده در سایت مراجعه کنید.

ارزیابی، تشخیص و مداوای هموروئید

دکتر قمری تخصص ویژه ای در درمان هموروئید با لیزر در تهران دارند و در این رابطه بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران را در امیر آباد تهران دارند.

ارزیابی، تشخیص و مداوای سندرم روده تحریک پذیر اختلال عملکرد کف لگن

ارزیابی، تشخیص و مداوای بیماری پیلونیدال

ارزیابی، تشخیص و مداوای خارش آنی کولیت اولسراتیو رکتوسل پرولاپس رکتوم

متخصص گوارش کیست ؟ حال به توضیحاتی پیرامون متخصص گوارش و فرق آن با جراح کلورکتال می پردازیم. در واقع متخصص گوارش به دکتری گفته می شود که دوره اولیه پزشکی داخلی و دوره های بعدی را در زمینه گوارش گذرانده است و این بدین معناست که در زمینه جراحی این افراد تبحری ندارند. یعنی اینکه متخصصین گوارش بیماران را جراحی نمی کنند و این تفاوت اصلی یک جراح کولورکتال با متخصص گوارش می باشد. متخصص گوارش در بیماری های دستگاه گوارش (دستگاه گوارش (GI)) تخصص دارد و به جراحی نمی پردازد. در حقیقت متخصصان گوارش پزشکانی می باشند که بسیاری از بیماری‌هایی را که بر مری، معده، روده کوچک، روده بزرگ (کولون) و سیستم صفراوی (مانند کبد، پانکراس، کیسه صفرا، مجاری صفراوی) تأثیر می‌گذارند، تشخیص داده و درمان و مداوا می نمایند.

دکتر قمری با تخصص جراحی کولورکتال جزو بهترین جراح کولورکتال در تهران می باشند که این امر به استناد نظر بیماران این دکتر مجرب به وجود آمده است. در حقیقت بیش از 20 هزار عمل جراحی کولورکتال مهر تاییدی است از توانایی بالای این پزشک که البته عموما با لیزر به درمان بیماران دچار مشکلات مقعدی می پردازند. شما برای انتخاب بهترین جراح کولورکتال در تهران باید به نظرات بیماران مداوا شده توجه کنید و ما در این باره ویدیو های بسیاری برای شما از بیماران دکتر قمری فراهم کرده ایم تا به شما در شناخت بهترین جراح کولورکتال در تهران یاری کنیم.

برای مشاهده مطالب بیشتر در مورد تخصص دکتر قمری به صفحه اول سایت مراجعه نمایید.